Prológ

556 41 0
                                    

Stredovek.

Častokrát pokladaný za obdobie temna, epidémií, hladu, biedy, križiackych výprav, rôznych bitiek, vojen a podobne. Presne v tomto období žili aj dvaja muži, ktorí nemali ani len potuchy o tom, že ich osud je skrz na skrz poprepletaný.

Prvý z dvojice, starší, bol princ. Budúci následník tónu. Harold Edward Styles. Svojou neoblomnou a neľútostnou povahou si u obyvateľstva vtedajšieho najmocnejšieho kráľovstva v širokom okolí, vybudoval silný rešpekt. Rešpekt, ktorý bol u poddaných skôr nazývaný strachom a obavami o ich holý, pre mnohých len bezcenný život.

Mladší z dvojice, ešte nevinný chlapec, Louis William Tomlinson bol pravým opakom princa. Láskavý a vľúdny ku všetkému živému. Zatiaľ, čo si princ žil na honosnom hrade, kde mal všetko vopred pripravené, chlapec žil so svojou mamou a troma sestrami v malej dedinke, ďaleko za hranicami kráľovskej ríše. Žili skromne, len z toho, čo si sami zaobstarali tvrdou prácou na poli. Každý deň. Od šiestej rána, do šiestej večera. Vždy to bolo tak.

Samozrejme, až dovtedy, kým sa do malej dedinky nedostala epidémia. Tá strašná choroba, sprevádzaná krutými bolesťami a vysokými horúčkami. Ak ju človek dostal, nebolo návratu. Neexistovala cesta späť. Áno, presne tak. Mor.





Heartless | l.s. ff |Where stories live. Discover now