1

1.1K 82 42
                                    


"Aşk, okyanusun hırçın sularında boğulurken yüzeye çıkmaya çalışmak gibidir. Yüzme bilsen de bir el seni tutup derinlere çekmek ister ama sen tüm engellere rağmen yaşama tutunmaya çalışırsın. "

"Aşk, insanda olağanüstü bir güç yaratır. Çünkü aşk bir hastalıktır. Hasta insan virüslere karşı nasıl bir bağışıklık oluşturursa, aşık insan da artık eski o insan değildir. Çok daha güçlü ve çok daha cesurdur."

Ve kolejli...

Eylül için hayat her zamanki seyrinde devam ediyordu. Sıradan bir lisede, sıradan arkadaşları ile eğitimine devam eden Eylül, bir gün bir yol  ayrımına geldi. Ve her zamanki başarılarına bir başarı daha ekleyerek şehrin en iyi kolejinde burslu okuma imkanı buldu.İlk gün için hazırlıklara başlarken içinde tarifi mümkün olmayan bir heyecan ve korku oluşmaya başladı. Çünkü bu kolej, onun için hayalden öteye gitmemişti şimdiye kadar.

O okuldaki zengin çocukları ve onların paralarını hiç ama hiç umursamıyordu. Onu ilgilendiren tek şey, bu okulun onun eğitim hayatına sağlam bir yön verecek olmasıydı.

İlk gün beklediğinden de zor geçerken Eylül, bu zorlu yolda kalmaya devam edecek miydi?

***

Burak'ın hayatı her zamanki heyecanında devam ederken, okulda ters giden bir şeyler olmaya başladı. Okula yeni bir kız gelmişti. Ve aslında çatışma ve nefret dolu başlayan karşılaşma ilerleyen bölümlerde bambaşka bir hale gelecekti.
Masmavi gözlerin derinlikleri, Burak' ı uçurumdan sonra gelen okyanus serinliğine hapsedecekti. Peki bu nefret yerini sonsuz aşka bırakabilecek miydi?


Karakterler

Eylül - Gigi Hadid

Burak- Harry Styles

Can - Cameron Dallas

Ali - Liam Payne

Beren- Katherine Mcnamara

Nazlı- Cara Delevigne

Mert-Ben Bowers

Kerem - Shawn Mendes

Karakterler şimdilik bu kadar ilerleyen zamanlarda düzenlemeler olacak 👍🏻☺️

Keyifli okumalar...

KOLEJLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin