-1-

50.3K 1.6K 13
                                    

Koşar adımlarla servise ulaştığımda abinin kızgın bakışlarını üzerimde hissettim.

"Adın ne bakalım ?" dedi elindeki listeye benzeyen bir şeyi çıkarırken.

" Nazlı." dedim soluk soluğa.

" Telefon numaran ?" diye sordu ismimi listeye ekleyip. Telefon numaramı söyleyip, arkamı döndüm.

En öne oturup, çantamı kucağıma yerleştirdim.

Camdan bu büyük şehri incelemeye başladım.Babamın işlerini büyütmek umuduyla geldiği, bu kalabalık şehri.

Yaklaşık bir on dakika sonra servis bir evde durdu. İçeriye giren sarışın, uzun soylu çocuğa göz ucuyla baktım. Yakışıklıydı.Bunu hiç bakmadan arkaya geçti.

" Vay canına!" diye geçirdim içimden.

Biraz sonra yine aynı şekilde servise birkaç iyi görünümlü çocuk ve çok güzel kızlar girdi. İstemeden gelen geçeni süzüyordum. Normalde en sevmediğim şeylerden biriydi bu, birini incelemek. Ama ilk gün olduğundan mıdır, yoksa normal olamayacak kadar iyi görünmelerinden midir bilmiyorum ilgimi çekmişlerdi.

"Neyse," diye geçirdim içimden.

Servis beyaz büyük bir villanın önünde durduğunda, gözlerimi büyüterek villayı incelemeye başladım. Her ne kadar dışında olsakta ihtişamı dışarıdan bile belli oluyordu.

"Neden bu kadar zengin biri servisle gelir ki ? " diye düşünmeden edemedim.

Beyaz villanın siyah kapısı açıldı ve içeriden uzun boylu bir çocuk çıktı. Onu görmemle gözlerim biraz dana büyürken mavi gözlerini ona şaşkınca bakan bana getirdi ve anında geri çekti.

Servise bindiğinde servise yayılan kokusu içeriyi doldururken , servisi inceleyip yanıma oturdu.

Birçok kez " Vay canına!"

SIRADAN ( DÜZENLENİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin