Bölüm 16

34.4K 1.2K 16
                                    

Olduğum yerde donup kalmıştım.Kısa süreli şokumdan sonra koşarak okuldan çıktım.Begümü arıyordum ama lanet olsu ki telefonu açmıyordu.Telaşla ve nefes nefese Begümün dediği yere doğru koşmaya başladım.Benim yüzümden ona bir şey olursa kendimi asla affetmezdim.Dar sokağa girdiğimde Begümü gördüm...

Yerde yatıyordu.Hemen yanına gittim.Ağzı yüzü kan içinde kalmıştıl.Elim ayağım titriyordu."Begüm aç gözünü bak ben geldim yanındayım.Begüm nolursun uyan !"

Ama açmıyordu gözünü işte duymuyordu beni.Ağlayabilsem hıçkıra hıçkıra ağlardım ama onu bile yapamıyordum.Her şey benim yüzümden olmuştu.Kendimden nefret ediyordum." Begüm özür dilerim.Çok özür dilerim."

Aklım başına geldiğinde hemen ambulansı aradım.

Birden arkadan ses duyduğumda arkamı dönüp baktım.Akın ordaydı.Sokağın başında bizi izliyordu.Begümü yavaşça yere bıraktım.Tüm sinirim ve nefretimle koşarak yanına gidip karnına tekme attım.

" Lanet olası adi pislik senin derdin benimleydi.Neden o .... neden masum olan birine saldırdın! O hiçbir şey yapmadı sana.Beni dövseydin hatta öldürseydin ama neden o! Sen hayatımda gördüğüm en iğrenç insansın ve en kötü insansın.Senden iğreniyorum!!" diyerek karnına bir tekme daha attım.O ise karşımda sırıtıyordu.Bir tane daha vurcakken ambulans geldi.Koşarak Begümün yanına gittim...

NOT: BU KISA BÖLÜM BİR SONRKİ BÖLÜMÜN BAŞLANGICI ASLINDA KISA OLDUĞU İÇİN AKŞAM YENİ BÖLÜM GELİCEK  BU YÜZDEN NİYE KISA DİYE KIZMAYIN :DVE BİR SÜRPRİZİM OLUCAK.BU BÖLÜM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM :)))

SIRADAN ( DÜZENLENİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin