CANIM OKUYUCULARIM BENİM BU BÖLÜM AKLINIZA TAKILAN SORULAR FALAN VARSA ONLARI CEVAPLAYABİLMEK VE ÜÇ GRUBU DA BAŞTAN BİR TARTMAK İÇİN.NAZLI-ZEHRA BÖLÜMÜNDE SORU CEVAP ŞEKLİNDE BİR ÇOK ŞEYİ AÇIKLAYACAĞIM ASLINDA BEN DEĞİL DE NAZLI AÇIKLAYACAK NEYSE İYİ OKUMALAR :))
MULTIMEDIA EVLA :D
Eve gittiğim de okula gitmediğim için saat daha erkendi ve evde kimse yoktu.Okula gitmediğimden inşallah ailemin haberi olmaz diye iç geçirirken odama çıktım.Aynanın karşısına geçtiğim de gözlerim büyüdü.Yanağım kırmızıdan mora dönen bir renkteydi.Beni sıkıştıran çocukların attığı tokat aklıma gelince ürperdim.O olayı bir daha hatırlamak istemiyordum.Çünkü beni çok korkutuyordu.Küçüklüğümden beri hep böyle tiplerden uzak durmuştum ama geçen gün... Derin bir nefes alıp kafamı indirdiğim de üstümdeki tişörte baktım.Serserinin tişörtü...Onu çıkarıp üstüme kendi tişörtümü giydim.Aklıma bana bu tişörtü giydirmesi geldiğinde yüzüm yanmaya başladı.Ama ilgisini çekmediğini söylemişti o zaman bir sorun da yoktu.Yani heralde...Yatağıma koyduğum tişörtü alarak kokladım.Serseri gibi kokuyordu.Onun yanında uyuduğumda koktuğu gibi.Bu koku çok garipti.Güzel ve bir o kadar da insanı titreten bir koku...Tişörtünü yıkayıp ona geri vermeliydim bir ara.Her ne kadar onunla görüşmek istemesem de.Borç para da almıştım onu da vermem gerekiyordu.Okul eteğimi çıkarıp altıma pijamamı giydikten sonra yatağıma yatıp tavanı izlemeye başladım.
Benim hayatım ne zaman böyle heyecanlı olmaya başlamıştı ki?Gayet sıradan olan hayatım.Akın, Berk ve Evlanın hayatıma girmesiyle her günüm bir olayla geçmeye başlamıştı.Her ne kadar hepsiyle kötü anlar geçirmiş olsam da iyi zamanlarımız da olmuştu.Berk ile bir gün çıkmam,Akın ile uyumam ve Evla ile bugünkü geçirdiğim zaman...Ama bu iyi zamanlar da hepsi ile birlikteyken de heyecanlanmam normalmiydi acaba ? Ya da neden heyecanlanıyordum ki?Böyle düşünerek bir yere varamayacaktım.En iyisi birine sormaktı.Saatime baktım.Okul on beş dakika önce bitmişti.Yani Zehra eve gitmiş olmalıydı.Telefonumu alarak tekrar yatağa yattıktan sonra Zehrayı aradım.Biraz çaldıktan sonra telefonu açtı.
"Ooo, bebeğim nasılsın? Ne oldu yeni haberler mi var yoksa ?Çok özledim seni." diyerek hızlıca konuşmaya başladı.Zehra hala aynıydı.Gülümsedim.
"İyi olmaya çalışıyorum işte.Evet, sana bir şeyler danışmam lazım.Ben de seni çok özledim."
"Ne danışman lazım çabuk anlat."
"Sana bahsetmiştim ya okuldaki üç büyükleri.Bana pes etmememi söylemiştin..."
"Evet. sen de aradığına göre etmemişsin. İşte benim kardeşim!"
"Zehra sözümü bir bölmeden dinle kızım ya !"
"Tamam.Sustum anlat.Çok merak ettim."
"İşte sonra baya yine olaylar oldu.Baştan biraz özetleyeceğim.Önce Akın ile girdiğim iddia için voleybol maçını kazanmam gerekiyordu.Berk de bir ara voleybol hocalığı yapmış işte bu yüzden Begüm sana sadece o yardım edebilir dedi.Dediği gibi de oldu.Bir hafta çalıştık ve voleybol maçını kazandık.Böylece serseri yani Akın cezanı hafifleteceğim dedi.Her ne kadar bu duruma sinir olsam da neyse devam ediyorum.Berkle bir hafta çalışmıştık ya bir şart karşılığı kabul etti.Bir gün beraber çıkacaktık maçtan sonra..."
"Oha!"
"Zehra!Bölmek yok demiştim.Neyse dur devam ediyorum işte bir gün Berkle çıktık.O gün içinde elimi tuttu ve neredeyse beni öpecekti.Tabi bunlar olurken baya bir heyecanlandım.Ama normal bir şekilde değil baya fazla.Nutkum tutuldu resmen.Ondan sonra karışık olaylar oldu falan.Şimdi şaşırmak yok yorum da yapma anlattıktan sonra zaten yorumunu alıcam.Ve söylüyorum Akınla aynı yatakta uyuduk hem de baya yakın bir şekilde.Uyurken bana sarıldı ama ben daha da yakın olmak istedim ona nedenini bilmiyorm.O anki heyecanımı anlatmıyorum bile.Sonra sabah ben bunu uyandırmaya çalışırken yanlışlıkla üstüne düştüm.Ve aramızda az bir mesafe vardı.Ya da baya az bir mesafe...Her neyse o sırada zaten dondum kaldım.Kalbim çıkacak gibi oldu heyecandan.İşte bir olay oldu ondan sonra oradan ayrıldığımda kendimi kötü hissettim bir nedenden ve aklıma ilk Evla geldi.Onu aradım ve yanıma geldi biraz vakit geçirdik bana sarıldı.Sarılınca yine aynı heyecanı hissettim.İşte bu kadar sana danışmam gereken şey ise ben neden heyecanlanıyorum ?"
"......"
"Zehra? Orada mısın ?"
"Oha kızım bir ara dondum kaldım.Bu ne böyle film gibi.Ve üç çocukla birden ha ?"
"Ya üç çocukla birden de ne demek ! Sadece her şey fazla hızlı ve karışıktı."
" Tamam tamam neyse heyecanına gelirsek büyük ihtimalle dikkatini çekiyorlar.Ve senin de daha önce hiç bir çocukla temas etmediğini göz önüne alırsak heyecanlanman normal aslında."
"Yani bir sorun yok diyorsun? Bu arada dikkatimi çekmiyorlar.Sadece o anlarda birazcık çekmiş olabilirler ama birazcık..."
"Kızım anlattığına göre bu üçü de çok yakışıklı değil miydi? Bizim de hormonlarımız var neticede dikkatini çekmeseler sorun olur yani.Ama bu kadar olaydan sonra aralarından hoşlandığın yok mu?"
"Hoşlanmak derken? Aşık olmaktan mı bahsediyorsun?"
"Tam olarak aşık olmak olmasa da öyle varsayalım."
"Şey...Aşık olmanın nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum aslında."
"Sen gerçekten de çok safsın.Her neyse aşka gelirsek mesela onu her gördüğünde heyecanlanırsın, sürekli seninle olmasını istersin, hep onu düşünürsün ya da bir şeye ihtiyacın olduğun da aklına ilk o gelir."
"Oha! Aşk böyle bir şey ise ben almayayım ya!"
"Kızım öyle deme her ne kadar anlatınca garip gibi olsa da anlatılmaz yaşanır.İnan ki çok güzel."
"Her neyse bana göre değil ama yani hiçbirine aşık değilim o zaman ben.Bak şimdi serserinin yanında heyecanlanıyorum ama o çocuğa kesinikle aşık olmam yani imkansız !Berk desen yanında hem heyecanlanıyorum o gün çıktığımızda ne bileyim güzeldi işte.Belki sevgili olabiliriz diye bile düşündüm.Ama diğer gün arkadaşlarına her şeyi anlatmıştı.Ona güvenemem.Evlaya gelirsek... Her ne kadar başta dediği şeyler yüzünden ona gıcık olsam da onu gördüğümden beri bir şey var işte.Yanında güvende hissediyorum ve o gün aklıma ilk o geldi bilmiyorum işte..."
"Bilmiyorumu var mı ! Demekki bu çocuktan hoşlanıyorsun işte."
"Hayır ama o saydığın şeyler olmuyor ki!"
"Bu yüzden hoşlanıyorsundur diyorum aşk çok farklı bir şey.Hoşlanmak aşkın alt basamağı gibi düşün."
"Neyse çok teşekkür ederim.Bunları birine anlatmam lazımdı.Gerçekten çok rahatladım.Seni seviyorum."
"Ne demek her zaman arayabilirsin canım.Ay! Annem geliyor hadi ben kapatıyorum.Kendine iyi bak."
"Sende."
Ve telefonu kapattı.İçimin boşaldığını hissettim.Biriyle bir şeyler konuşmak gerçekten de insanı rahatlatıyordu.Ama şimdi konuştuklarımıza göre ben Evla dan hoşlanıyor muydum ?
NOT:EVLANIN AĞZINDAN YAZAMADIM ÖZÜR DİLERİM .
^NOT :GİZLİ KİMLİK'İ OKUYUN DİĞER KİTABIM İSTERSENİZ OKUYUN TABİ :D
NOT:BAYA TELEFON GÖRÜŞMESİYLE GEÇEN VE İLK DEFA OLAYSIZ GEÇEN BİR BÖLÜMDÜ :D UMARIM KAFANIZDAKİ SORULAR BİRAZ AZALMIŞTIR.KAFANIZA TAKILAN BİR ŞEYLER YA DA SÖYLEMEK İSTEDİKLERİNİZ VARSA YORUM YAPABİLİRSİNİZ :))
SON OLARAK HEPİNİZİN BAYRAMI KUTLU OLSUN <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADAN ( DÜZENLENİYOR )
RomanceÖnceden her şey o kadar SIRADANDI ki... Yeni şehir, Yeni okul, Yeni bir başlangıç, Gittiği okulu himayesi altına alan üç büyükler. Serseri grubu, basketçi grup ve çalışkan grup. Nazlı'nın sıradan hayatı üç büyüklere de takılması ile değişiyor. Se...