MULTIMEDIA BERK :D
BERKİN AĞZINDAN
Utanarak arabamdan inen küçük kızın uzaklaşmasını gülerek izlemiştim.Bu ufak kafa nedense hep gülmemi sağlıyordu.O yemekteki yüz ifadeleri aklıma geldikçe hala kahkaha atıyordum.O kadar saftı ki.Yanımda olması beni rahatlatıyordu sanki.Ve nedense beni özel hissettiriyordu.Belki gerçekten de biriyle çıkmamış olabilirdi.Bunu ona dediğimdeki kızarışı aklıma geldi.Nasıl yani demekki gerçekten de biriyle çıkmamıştı.Yani ben ilkiydim.Ağzımın kıvrıldığını hissettim.Güzel bir kızdı.Kendine has bir çekiciliği vardı.Onu evden aldığımda onu görünce şaşırmıştım.Okuldakinden çok farklıydı sanki bilerek kendini belli etmiyordu.Etmemesi daha iyiydi.Onu sadece ben güzel görmeliydim.Birden aklıma ona yaklaşmam geldi.Eğer beni çekmeseydi belki de onu öpecektim.Belki de değil hatta öpecektim.Ona dokunmak o kadar zordu ki doğrusu dokunmaya korkuyordum o küçük narin kıza dokunmaya bile kıyamıyordum ...Ne yapmıştı bana bu ufak kafa ?
Eve geldiğimde düşüncelerimden kurtulup eve girdim.Annem hemen oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi."Ooo benim yakışıklı oğlum gelmiş.Hoş geldin evimin prensi ." dedi.Yanağına bir öpücük bırakarak "Hoş buldum kraliçem." dedim.Bana bir süre baktıktan sonra "Bugün yüzünde güller açıyor hayırdır oğlum." dedi o sıcak gülümsemesiyle.Tekrar gülerek "Yoo her zamanki halim." dedim ve tekrar yanağına bir öpücük bırakarak şarkı söyleyerek odama çıktım.Yatağıma attım kendimi nedense mutlu hissediyordum kendimi.Telefonumun titremesiyle telefonumabaktım.Mesaj Dilaradandı.
"Gece bize gelsene takılırız ." Biraz düşündükten sonra
"Yok başka bir gün ;) Bugün yorgunum." yazıp gönderdim.Bugün sadece düşünmek istiyordum.Tekrar yatağa uzanıp gözlerimi kapattım.
NAZLININ AĞZINDAN
Eve gelene kadar yüzümün kızarıklığının geçmediğine eminim.Eve girip hemen odama gittim.Saatime baktım saat daha sekiz bile olmamıştı.Yani evde kimse yoktu.Yatağıma uzandım.Bugün çok farklıydı.İlk defa biriyle çıkmıştım.Ve gerçekten çok farklı hissettirmişti.Egoist kıvırcık aslında çok iyi biriydi.Belki de çok iyi bir sevgili olabilirdi.Ah! Ne düşünüyordum böyle.Düşünme düşünme... Az kalsın beni öpecekti.Ahh! Yorganı kafama çekip yatakta bir oraya bir buraya dönmeye başladım.Aklımdan çıkmıyordu ! Ya öpseydi napardım acaba.İşin doğrusu çekindiğim bir nokta daha vardı nasıl öpüşülceğini bile bilmiyordum. Nasıl oluyor acaba? Egoist kıvırcığın o dolgun kırmıvı dudakları aklıma geldi.Hayır hayır Nazlı saçmalama...Yeter çık aklımdan artık !
Zilin çalmasıyla sevinerek kapıya koştum.Annem ve babam gelmişti.Onları öperek iceriye aldım.Annem " Naptın bakalım kızım , gezdin mi buraları ?" dedi gülümseyerek.
" Bazı yerlerini.Çok güzel ama buralar." dedim. Babam kaşını kaldırarak
"Ne olmuş benim güzel kızıma yüzün pembeleşmiş ." dedi gülerek.Bir an tereddüt ettikten sonra
"Bir şey olmadı ya hava çok sıcak sadece." dedim gülümsemeye çalışarak.Daha sonra annemle mutfağa gidip yemeği hazırladık.Abimde geldikten sonra afiyetle ymeğimizi yedik.Daha sonra uyumak için odama çıktım.En azından artık düşünmeyecektim onu.Uyumalıydım... Yatağa yatıp gözlerimi kapattım.
'Berk klasik bir müzik açıp yanıma geldi.O içimde kıyamet kopturan gülümsemesiyle elini bana uzattı.Elini tuttuğumda sanki avucum yanıyordu.Ve kalbimin ritmi bozulmuştu.Gülümseyerek ayağa kalktım.Belimden tutup beni kendine çekti.Dans etmeye başladık.Birden gökyüzüne çıkmıştık.Sadece biz vardık. Nefesi yüzüme değdiğinde içimde uçuşan kelebekleri önemsemeyerek dans etmeye devam ediyordum.Birden yere indik.İkimizde durmuştuk.Ama hala birbirimize yakındık.Karşıdan gelen Evlayı gördüm.Kafamı çevirdiğimde diğer taraftan da Akın geliyordu.İkiside sinirli görünüyordu.Ama aldırmadan Berk yüzünü bana yaklaştırdı ve dudaklarını hissedebiliyordum."
Aniden gözlerimi açtım.Lanet olası egoist kıvırcık bilinç altıma da yerleşmişti.Ama Akın ve Evla neden rüyamdaydılar ki ? Daha da garibi neden sinirliydiler ?
NOT:İKİ BÖLÜMDÜR NAZLI VE BERK OLUYOR DİĞER BÖLÜMDE DİĞER GRUPLARA GEÇİŞ YAPICAZ ARTIK .BEĞENDİYSENİZ VOTELEYİN.EN ÖNEMLİSİ DE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.NELER DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADAN ( DÜZENLENİYOR )
RomanceÖnceden her şey o kadar SIRADANDI ki... Yeni şehir, Yeni okul, Yeni bir başlangıç, Gittiği okulu himayesi altına alan üç büyükler. Serseri grubu, basketçi grup ve çalışkan grup. Nazlı'nın sıradan hayatı üç büyüklere de takılması ile değişiyor. Se...