Utançtan yerin dibine girmiştim.Kafam zonklamaya başlamıştı.Eğer ağlayabilseydim şuan durmadan, hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyordum.Bütün bu olanlar çok fazlaydı.
Yavaşça yaslandığım kapıdan vücudumu ayırdım.
"Ben çok özür dilerim. Derste olduğunuzu unutmuşum. Bahçede kayboldum daha son-"
"Her neyse. Daha yeni geldin. Bu yüzden bugünlük bir şey demiyorum.Ama unutma burası eski okuluna benzemez.Şimdi bir yere oturabilirsin."
Büyük gözlükleri burnunun hemen dibinde duran orta yaşlı kadın , gözlüklerinin üzerinden beni inceleyerek konuşmuştu.
Haklıydı, burası eski okuluma hiç ama hiç benzemiyordu. Üzerimde olan rahatsız edici bakışlara aldırmadan kendimi en arkadaki sıraya attım.
Hala düzensiz olan nefeslerimi düzenlemeye çalışıyordum ama boğazım kurumuştu. Birkaç kere öksürüp, tekrar utançtan kızardım. Biraz sonra önümdeki çocuk uzun kollarını sırama döndürürp sırama bir şişe su bıraktı. Büyüyen gözlerimle birlikti uzattığı suyu alıp, nefessiz içtim. Çocuğun omzuna vurup teşekkür ettiğimde bana dönmeden kafasını salladı. Tanıdık bir şeyler vardı bu çocukta. Tanıdık bir koku...
Aklıma servis gelince gözlerim parladı. Siyah saçlar, dizgün ütülü gömlek, şekilli bir vücut ona benziyordu. Ama emin olmak için o masmavi gözlerini görmem gerekecekti.
Saatime baktım. Dersin bitmesine beş dakika kalmıştı. Bu nedenle ben de dersten kopup etrafı incelemeye başladım. Herkes fazla düzenli görünüyordu. Sınıftan çıt sesi bile gelmiyordu. Bu durumdan memnun oldum. Amacıma, ders dinlemeye uygun bir sınıftı.
Kafamı çevirip, benim gibi en arkada oturan kıza gözlerim takıydı. Kabarık kıvırcık saçları omzuna kadar geliyordu. Kulağındaki kulaklığı görmemle hayret ettim. Gömleğinin düğmeleri açık, kırmızı tişörtü içerisinde resmen parlıyordu. Bu sınıfa göre aykırı birine benziyordu. Belki de bu yüzden uzak durmalıydım bu kızdan.
" Begüm, çıkar artık şu kulaklığı. Bıkmadı mı yediğin cezalar." diye bağırdı öğretmen.
Tam da tahmin ettiğim gibi o kıza bakıyordu. Demek ki adı Begüm'dü.
" Tamam Aylin'cim heyecan yapma ya." dediğinde gözlerim biraz daha büyüdü.
Evet, kesin bir kanaat getirmiştim. Bu kızdan uzak durmalıydım.
Çalan zil ile herkes hareketlenmeye başladı. Benim gözüm ise önümdeki çocuktaydı. Çocuk ayağa kalktığında düşündüğümden daha uzun olduğunu farkettim.Çantasından okuma kitabı çıkarıp sınıftan çktı. Her ne kadar gözlerini göremesem de hemen hemen emindim servisteki çocuk olduğuna.
"Kızlardan hoşlanıyorsun heralde? Berk'i de koridorda rezil etmişsin.Anlamalıydım. Bu normal bir kızın yapabileceği bir şey değildi zaten."
Görüş alınıma Begüm girdi. Evla'nın kalktığı yere otururken sandalyeyi bana çevirdi.
Berk ? Rezil etmek ? Koridor ?
Kelimeleri birleştirdiğimde aklımda tek bir görüntü canlandı. Kıvırcık saçlı çocuk.
" Ne alaka, niye kızlardan hoşlanayım ? Hmm Berk'e de gelirsek haketti." dedim kaşlarımı çatıp.
"Tamam sakin ol kızım. Hani derste beni inceliyordun ya o yüzden dedim." dedi göz kırparak.
" Diğerlerinden farklı görünüyorsun, o yüzden." dedim gülümseyip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADAN ( DÜZENLENİYOR )
RomanceÖnceden her şey o kadar SIRADANDI ki... Yeni şehir, Yeni okul, Yeni bir başlangıç, Gittiği okulu himayesi altına alan üç büyükler. Serseri grubu, basketçi grup ve çalışkan grup. Nazlı'nın sıradan hayatı üç büyüklere de takılması ile değişiyor. Se...