MULTIMEDIA AKIN (YOK BÖYLE BİR ŞEY YA :DD )
Evla'nın arkasından hala olduğum yerde kalakalmıştım.Her şey bitmişti.Benim gibi aptal bir kız her şeyi bitirmişti.O bunları haketmiyordu.Yaşadığı hiçbir şeyi haketmiyordu.Ne İrem'in onu en yakın arkadaşıyla aldatmasını ne babasını başka bir kadınla yakalamasını ne de benim yaptığımı...
İçimdeki suçluluk duygusu bütün hücrelerime kadar vücudumu yakıyordu.Ama o beklediğim tepkiyi bile vermemişti.Bağırmamıştı. Bana kızmamıştı bile.
Yanağıma inen gözyaşımı elimin tersiyle silip yürümeye başladım.Kafam çok karışıktı.Hiçbir şey düşünmek istemiyordum.Adımlarımı hızlandırıp eve doğru yürümeye başladım.
Eve geldiğimde masanın üzerindeki telefonuma baktım.Berk'in on üç kere aradığını görünce telaşlanarak hemen Berk'i aradım.
"Alo Berk iyi misin ? Bir sorun mu var ? Ne oldu ? "
" Nazlı.Önce bir sakin ol.Ben iyiyim. Ama Begüm... Neyse bize gelebilir misin ?" dediğinde kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettim.
"Berk ne oldu Begüm'e? O...o iyi mi ?"
"Nazlı dur telaşlanma bir şeyi yok.Sadece gelsen iyi olacak." dediğinde telefonu kapatıp hemen evden çıktım. Koşar adımlarla taksi durağına gidip bir taksiye binerken Berk'in evinin adresini verdim.
Ne olmuştu Begüm'e acaba ? Kötü bir şey mi olmuştu ? Berk iyi olduğunu söylemişti ama Begüm'ün Berk ile ne işi vardı ? Doğru ya Begüm dün gece eve de gelmemişti.Aptal aptal ben...
Taksi durduğunda koşarak zile bastım.Berk kapıyı açtığında yüzüne baktım.Yüzü üzgün görünüyordu.
"Nazlı lütfen sakin ol.Begüm'ün şuan sadece sana ihtiyacı var." dediğinde kalbimin atışı daha da hızlanmaya başladı.
"Berk ne oldu ona ? Neden seninle ? Neden bana ihtiyacı var ? Lütfen söyle." dedim fısıldayarak.
"Önce içeri gel." dediğinde bir şey demeyip onu takip ettim.
"Dün o partide ne işiniz vardı ? O serserilerle ne işiniz vardı !" diyerek bağırdığında Berk'e baktım.Cevap veremiyordum, veremezdim.
Ben cevap vermeyince Berk yüzümü inceledikten sonra devam etti.
"Dün bizim gruptan biri de oradaydı.Sizin ,senin orada olduğunu söyleyince sizi almaya gittim oraya.Partinin ara sokağında Begüm ve diğerlerini görene kadar..." dediğinde susmuştu.
"Diğerleri kim ?" dediğimde sesimin tamamen kısıldığını farkettim.Kafam iyice zonklamaya başlamıştı. Berk gelip elimi tutunca acıyla ona baktım.
"Sarhoş birkaç serseri.Begüm'e... Eğer gecikseydim..." dediğinde kafasını yere indirip yeri incelemeye başladı.
"Gecikmedin değil mi ? Bir şey yapmadılar demi Begüm'e? " dediğim de başım dönmeye başlamıştı.
"Hayır. Bir şey yapmadılar. "
"Begüm nerede şimdi ?"
"Benim odam da uyuyor." dediğinde kararmaya başlayan gözlerime aldırmadan bir koltuğa tutundum.Şimdi olamazdı.Her lanet olası olayda zayıflığımı gösterip bayılmamı şimdi yapamazdım.Şimdi Begüm'ün bana ihtiyacı vardı.Benim yüzümden olmuştu yine her şey ama şimdilik dayanmalıydım.
Berk kolumdan tutup beni odasına götürürken tuttuğu kolumu çektim.Güçlü olmalıydım.Güçlü görünmeliydim ki Begüm'e destek olabileyim,güçlü görünmeliydim ki onun duygularını benimle paylaşmasını sağlayabileyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADAN ( DÜZENLENİYOR )
RomanceÖnceden her şey o kadar SIRADANDI ki... Yeni şehir, Yeni okul, Yeni bir başlangıç, Gittiği okulu himayesi altına alan üç büyükler. Serseri grubu, basketçi grup ve çalışkan grup. Nazlı'nın sıradan hayatı üç büyüklere de takılması ile değişiyor. Se...