Hoofdstuk 19

127 9 5
                                    

Eva pov

'Weet je eigenlijk of mijn moeder nog leeft?' vraag ik zacht aan Elena terwijl ik weer tegenover haar ga zitten. Ik zet een glas water voor haar neus neer en voor mezelf chocomel. 

'Ik zou het echt niet weten. Ze is al 13 jaar weg...' antwoord ze zacht. Elena neemt een kleine slok uit het glas water. 

'13 jaar... Dat moet dan voor de ontvoering van Sanne zijn geweest...' Bedenk ik me ineens. Daarom was mam er dus niet op die ene dag dat Sanne werd ontvoerd. Normaal was mam er iedere dag. Iedere dag zorgde ze voor ons alsof wij het enige waren in haar leven. Dat was ook zo. Mam was getrouwd met de wreedste man op aarde, Alex. Ze wilde scheiden, maar door wraak nam Alex Sanne mee. 

'Dat denk ik ook inderdaad...' zegt Elena zacht. 


Sanne pov

Alex kijkt de vrouw die inmiddels rechtop is gaan zitten, kwaad aan. Hij geeft mij een harde klap in mijn gezicht en gaat dan naar de vrouw toe.

'Waarom spreek je mij tegen?!' snauwt hij tegen haar.

'Waarom niet? Je hoort haar geen pijn te doen!' sist de vrouw kwaad. Ik krimp ineen van angst.

'Zij verdiend deze pijn. Zij verdiend niet dat er iemand van haar houd!' 

'Ik hou van haar!' zegt de vrouw boos terwijl de tranen over haar wangen stromen.

'Niemand houd van haar, ook jij niet, Sarah.' Misschien houd er echt niemand van mij. Misschien heeft Alex wel gelijk...


--------------------

Heeft iemand al een vermoeden wie die vrouw is?

Laat het weten in de reacties <3




The most inportant thing in her life (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu