Not An Update ♥

4K 309 122
                                    

Wohuhuhu ni first time buat macam ni . Hmm firstly thanks to wonwoo- sbb tag tuu ya xD

Hmm so let's start the question . Tralalalala ~

1-How well do you know me?
Ahh hmm first i know you when i found your daebaks fanfic iaitu BTS Tersesat di Malaysia tu huehue . Fanfic tu memang daebaksssss sesangat. Masa tu pepagi buta lagi , dah tergelak tak ingat dunia baca fanfic tu XD. Rasanya saeng ni baik orangnya . Saeng kan?

2-Your biases.
SUGAHHHH!! Satu satunya bias yang paling lama saya simpan maaa ♥ Entah macam mana tah boleh tergoda pada makhluk tu . And btw, bias yg saya suka gitu gitu ialah Jungkookie and Mark from Gatseben ♥ huhihuhi

3-Pink or Blue?
Opkosh PINKKKK!! Pink is my fav colour ♥ Pink is everything in mah lyfe arghh. Kalau boleh nak semua dalam dunia ni warna PINK !! Hot Pink Hot Pink Hot Pink.

4-EXO Or BTS?
Hmm mestilah BTS. Kadang-kadang Exo tu layan jugaklah. Tapi tak selalu . Walaupun dulu saya EXO-L.. hmm nak kata saya EXO-L macam tak layak pulak sbb sy kluar fandom tu and bertindak berhabitat di fandom ARMY pulakk . Don't bash me huhu ㅠ.ㅠ Tapi ketahuilah, EXO still my fav group. Tapi BTS tangga teratas yaaaa.

5-Nicknames.
Kalau pasal nicknames ni banyak jugakk nama yg melekat kat saya nii. Kalau parents diorang panggil .. alah malunya nak bgitahu . Ayah saya panggil Mucuk (eleleleh arghhh) kalau ibu , panggil akak aje . Hmm kalau klangan kawan2 banyak maaa . Kdgnye Thirah , ade yg pnggil Atin , budakKorea , MakMeon, Hoi , Woi dan Hey . Nak tahu panggilan saya dengan Suga ? Haaa saya panggil dia Oppa and dia panggil "Annyeonghaseyo, ARMY. " sad lifeu ㅠ.ㅠ

6-Favboybands.
Hmmm manyak maa. First ofcourse aBangtan . Second, aBangtan. Third, aBangtan again . And then barulah aikon , inpinit , ekzo , aptensyen and gatsebenn ♥

7-Currently stans to what group.
As Always , aBangtan ♥ anddddd kdgnyaaa gatseben .

8-13Facts/thing about you.

Huhehue malu ni Σ( ° △ °|||)︴

1- saya ni yeoja . Kadang tak macam perempuan langsung . Ini pendapat daripada my mum . My mum cakap saya jalan macam lelaki sikit . But i don't feel the same . Hmmm maybe .

2- saya ialah makhluk yang tak reti pakai kasut tumit tinggi . Ehem mmg saya tak suka kasut tu . Mmg kalau saya kawenn nnti pun tak akan pkai kasut tumit tinggi . NEVER !! Pkai gaun pengantin dengan kasut converse pun , converselah !

3- musuh abadi saya ialah ulat gonggok . Iya ulat kereta api dan dicipta dengan banyak kaki tuu agak ... ergh dah. Tamau cakap psal tuu.

4- suka berangan . Sebab tu lah aii install Wattpad ni hehe .

5- saya ni nak kata tinggi tak tinggi sangat . 163 cm and berat 43 kg .

6- still tak reti bawak motor walaupun umur dah masuk 18 tahun .

7- like hiphop and simple fashion .

8- karok ? I like karok but tak selalu . Sesapa yang ada account app Smule! Sing bolehlah kita karok bersama .

9- start minat K-Pop sejak darjah lima lepas tengok mv No Other by Super Junior . Hahah masa tu minat Donghae oppa . Dan sejak itulah dunia saya berubah . Hoho welcome to the dark side .

10- saya jenis jarang makan nasi . Tak tau kenapa . So , sbb tu lah saya tak ubah macam tiang lampu .

11- saya teringin nak jadi penyanyi and rapper. I would like to write lyrics too haha. Thats my dream since form two . Sampai skarang saya simpan impian tu . Harap tercapai . BigHit or JYP , mu tunggu aku datang .

12- fav genre , HipHop and Ballad . But HipHop number one !

13- and saya ni jenis ada hormon drakula sikit . Haha, sbb saya tak boleh kena matahari lama lama sangat . Entahlahh nanti jadi lemah camtu . Bilik tidur saya pulak kena selalu gelap and kadang2 je boleh bkk tirai tingkap huhu .

Huhu so i think i've answered all the question , ryt ?

And i'll tag my fav author , yg tak ditag tu jangan kecil hati , saya mintak maaf ㅠ.ㅠ

perfectyoong
mint_flower
jeonpark_
__vkookmin__
SuamikuMrKyeopta
xxellyn_
Minsugar3104_
Han_ns
KentJ2807__
Park_Chapang
MinSyub_

Question ⇩

1-How well do you know me?
2-Fav.colour?
3-Your Nicknames.
4-Ultimate bias?
5-Suga Or Jimin?
6-Fav.Kpop groups. 1 boys and 1 girlsgroup.
7-Your fav.song(s)
8-15 facts/things about you.




Be With Me [ Season 2 ]Where stories live. Discover now