STILL PUAN PARK'S POV
Aku haus lah! sungguh aku haus . jadi aku turun dari pokok dan terbang masuk ke dalam rumah mereka sekarang . aku dapati semua sudah lena dibuai mimpi .
aku mengambil keputusan untuk masuk sahaja ke dalam bilik anak aku . tak, tak. takkan aku nak hisap darah anak aku pulak . aku cuma nak tengok keadaannya saja .
memandangkan aku ni dah jadi spesies lain, aku terus menembusi pintu bilik tanpa dibuka . dan mata aku membulat apabila melihat ada seorang lagi di dalam bilik Jimin . ini bermakna ada seseorang yang tidur bersebelahannya .
hampir sahaja aku menokak tengkuk makhluk itu, namun cepat cepat aku tersedar apabila mendapati Jungkook yang tidur bersebelahan Jimin . huish nasib baik .
" Kenapa dia tidur bilik Jimin? " aku tertanya tanya sendiri .
" Ni mesti Tae tu suruh. "
Aku mengambil masa ini untuk merenung wajah Jimin .
" Alangkah bagusnya kalau kamu tahu yang omma selalu ada dekat kamu, Jimin. Maafkan omma sebab dah ambil jalan yang salah dulu. kalau omma tahu kita akan jumpa sama macam hari ni, omma tak akan gantung diri omma. "
aku mengeluh.
ah! aku haus!
baru aku nak duduk lama lama dengan anak aku, tapi tekak aku yang kering ni menganggu . apa yang aku boleh minum ni?
aku mengambil keputusan untuk ke bilik Tae. tapi separuh jalan, aku berhenti . apa akan jadi kalau dia hisap darah Tae lagi? bukan sekarang Tae sudah boleh nampak aku?
Ah tak jadi!
aku terbang pula ke bilik Namjoon. hmm tidur tak berselimut . pakai seluar pendek pulak tu. ada can laa.
kaki Namjoon yang terdedah aku dekati . bau darah lelaki itu menyucuk hidung . boleh tahan .
maafkan ahjumma, Namjoon .
setelah siap urusan, aku pun keluar dan menuju ke bilik Jimin semula. aku nak tengok muka anak aku lagi sebelum keluar dari rumah ini untuk malam itu.
" Lenanya anak omma. "
aku tersenyum melihat Jimin yang lena tak ingat dunia.
aku tersenyum lagi .
tangan aku mula mengelus lembut rambut Jimin.
" Tak apa, Jimin.. "
" Lepas ni omma akan pastikan kamu hidup dengan omma.. "
aku senyum lagi .
" Tunggulah harinya ya. omma akan usahakan secepat mungkin. "
~
BWM C31 UNDERWAYY . HEHE ON THE WAY2x
YOU ARE READING
Be With Me [ Season 2 ]
Fanfiction" Hyung!! " - JK " Woi woi! kau ni siapa ?! kenapa sesuka hati kau peluk aku ni? " - SUGA " H-Hyungnim.. aniya? " - JK Seorang makhluk menyerupai Yoongi , hyung kepada Jungkook iaitu Min YoonGa aka Suga muncul membuatkan Jungkook berubah karakter...