58

4.2K 115 2
                                    

"Kalau saya beritahu awak akan dengar ke?."

Keluhan dilepaskan.

Beranda dihampiri.Salah dia.Kenapa?.Kenapa dia macam ni?.

Gadis itu kan isterinya meskipun dia yang mulakan semua ni.Sekurang-kurangnya berbaik la sikit dengan gadis itu.

Pandangan dihala ke beranda bilik sebelah.

Ada gadis itu.Berdiri dengan mata terpejam.Ditubuh langsing gadis itu tersarung cantik baju tidur satin warna ungu.

"Najwa." gadis itu melihat kearahnya.Namun hanya sekilas.

"Ezriq.Dah lama ke awak dekat situ?." jejaka itu angguk.Aduh.Kenapa dia mesti dekat beranda jugak?.

"Okay la saya masuk dulu." dia ingin cepat-cepat melangkah pergi dari situ.Namun...

"Aku tak boleh nak suruh kau terima aku sedangkan aku pun tak terima kau.Aku juga tak boleh suruh kau jadi milik aku sedangkan kau bukanlah milik aku sepenuhnya.

"Sebab hati aku belum terbuka sepenuhnya untuk seorang perempuan.

"Sebab tu aku tak nak kau rapat dan dekat dengan aku.Sebab semua ni sementara.Kau anggap je aku ni housemate kau.

"Kau faham kan?."

Langkahnya lemah.Dinding dipaut.'Najwa,dia tak nak kau la tu maksudnya.'

"Kau okay?." ingin sahaja dia menolong gadis itu.

"Okay.Saya boleh urus hal sendiri." langkah dibawa kedalam bilik.

All Of A SuddenWhere stories live. Discover now