Aku ukir senyum.Gila.Pagal.Michyeo.
Aku imbas je semuanya buat aku macam orang gila.Tersenyum sorang-sorang.
Yalah perasaan aku pada Ezriq hampir terbongkar.
Nami Island♥♡♥♥♡
"Awak tahu pulau Nami ni la yang buat shooting cerita winter sonata tu."
Ezriq buat muka.
"Winter sonata?." aku angguk.Takkan dia tak tahu pulak?.Eii.Seolma.
"Pelakon dia Choi Ji woo dengan Bae young Joon."
Hissh.Tak nak la cakap dah.
"Awak kenal Super Junior?." Ezriq jongket kening.
"Sorry sorry sorry sorry." aku buat tangan gaya orang Korea minta maaf.Gosok dua belah tangan keatas dan kebawah.
"Tak kenal la tu.Girls Generation ataupun So Nyuh Shi Dae?." kalau dia tak tahu memang...
"Yang ada 9 perempuan cun tu kan?.Taeyeon,Jessica,Tiffany,HyoYeon,Yuri,Sunny,SeoHyun,YoonA,SooYoung tu kan?."
Girls group kenal.
"Infinite?." mesti dia kenal sebab lagu only tears tu dia tahu nyanyi.
"Neko Hajja?." Ezriq geleng.
"Apink?."comel-comel membernya lagi-lagi leader group tu.
"Yang ada 6 orang perempuan comel tu.Kan?.Nama dia..." aku sebutkan.
"Park Cho Rong,Yoon Bo Mi,Son Na Eun,Oh Ha Young,Jung Eun Ji last sekali Kim Nam Joo.Issh.Awak kenal yang perempuan je kan?."
Geram betul aku.
"Macam mana dengan running man?" aku duga dia lagi.
Ezriq jongket bahu.
"Reality show tu terkenal la dekat sini.Ada 7 member seorang je perempuan tu."
Hish.Memang tak up to date la Ezriq ni.
Uncle Aidil pun tengok running man.Nina jangan cakap la.Dia memang minat sangat dengan Kim Jong Kook.
Kalau aku.Aku prefer Yoo Jae Suk.Dahlah Nation Mc.Pastu hebat pulak tu.
"Maksud kau yang ada namanya Song Ji Hyo tu?."
Aku menghela nafas.
"The rest of them Yoo Jae Suk,Kim Jong Kook,Ji Suk Jin,Lee Kwang Soo,Haha and Gary."
Ezriq usap kepala aku.
"Kau gila Korea eh?" tangan dia aku tolak.
"Ya.Saya kan belajar kat sini.Sejak sekolah Menengah saya memang nak datang sini.Dapat je sambung belajar dekat U sini.Saya happy sangat."
Cita-cita aku juga nak honeymoon dengan orang yang aku sayang.
Dan dah tercapai pun.
YOU ARE READING
All Of A Sudden
LosoweNajwa Farisha...Kisah cintanya berakhir sebaik sahaja tiba di Malaysia.4 tahun menyulam cinta yang membawa kepada pertunangan meskipun tidak rasmi.Namun segalanya hancur sebaik sepucuk surat diterima. "Will you marry me,for just 3 months..." Tiba-ti...