32

4.9K 126 0
                                    

Dia pandang aku.Lama.

Sungguh mengetarkan sanubari ini.Cewah bermadah pula.

"Ya ke kau okay?." ni yang tak suka ni.Dia tak percayakan aku.

Yalah aku tak okay.Tapi kita mestilah kena pandai menipu.Aku pun jawab...

"Okay la.Hish penyibuk la awak ni Ezriq."

Ezriq mengukir senyum.Seronok jugak menyakat gadis itu.Dia paling suka bila gadis itu menyebut namanya.

"Sesuka hati kau je kan panggil aku penyibuk." yalah.Sibuk nak tanya orang okay ke tak.Suka hati la.

"Anyway,nice hair." aku pegang kepala.

Dah tidak dilitupi sehelai shawl.

Malam tadi aku buka.Aduh.

Aku macam dengar dia cakap sesuatu.Apa ye?.Apa yang dia cakap tadi?.

"Huh?." tanya aku kembali.Dia kecilkan mata.

"Lagipun kau kan isteri aku.Tak payah la nak bertudung bagai." kenapa aku macam dengar 'lagipun bukan pertama kali aku tengok rambut kau' eh?.

Salah dengar kot.

"Tapi semua ni kan tiga bulan je.Saya..."

Dia sambung.

"Kau anggap je ni macam keistimewaan yang aku dapat tapi orang lain tak dapat.Lepas je tiga bulan semua boleh berubah.Jadi kau jangan risau la."

Jangan risau dia cakap?.

Macam-macam boleh berlaku dalam tiga bulan ni.

Macam...

Macam aku jatuh cinta dengan dia ke?.

Itulah yang aku paling risau sekali.Kalau itu jadi.Janganlah.Aku tak nak.Tak sanggup hadapinya.

All Of A SuddenWhere stories live. Discover now