Çıldırtan Aşk- 13.Bölüm

13.8K 394 21
                                    

VOTE VE YORUMLARDA ARTIŞ VAR ASDFGHJKL TOPLANIN PARTİ VERİYORUUUZ :D YORUMLAR VE VOTELER İÇİN TEŞEKKÜRLEEEER BEBEKLEER
DÜŞÜNCELERİNİZİ BENLE PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN.
MULTIMEDIA ELLA (KIZ ÇOK DERTLİ!!)

YORUMUN VE DÜŞÜNCELERİİN İÇİN TEŞEKKÜRLER niallismine_26. Bu bölüm seniiin


 Serçe parmağım onun sıcacık tenine değerken diğer parmaklarım onun gömleğini düğmelerini ilikliyordu. Buraya geldiğinden beri biraz daha bronzlaşmış ve harika bir şey olmuş çıkmıştı. Son düğmeyi de ilikleyince ellerimi çektim ve gülümsedim.

'Oldu!' dedim neşeyle.


Oda benim neşemi aratmayacak bir şekilde gülümsedi ve beni kendine çekip yanağıma sulu ama uzun bir öpücük bıraktı. Gülümsedim ve yavaşça göğsüne vurdum.

'Yaramaz bir çocuk olma!' dedim ve gülümsedim. Onu arkamda bırakıp dolaba gittim ve en sevdiğim eteğimi aldım ve üstüne uygun bol bir bluzle kombinledim. 

'Burada bekle giyinip geliyorum, sakın izlemeye çalışma.'

Sırıttı ve arkamdan 'Tamam El ama söz vermiyorum.' diye mırıldandı. Ona gözlerimi devirip banyoya girdim ve kapıyı kilitledim.

İlk işim üstümü çıkarıp tekrar sırtıma bakmak oldu. Morluk olduğu yerde capcanlı duruyordu. Gecem Harry'e onun yapmadığını söylemekle geçmişti. O ise kendisini öldürmesi gerektiğiyle alakalı birçok saçma şey söylemiş ve beni sinir etmişti! Sırtımdaki o şeyi o yapmış olabilirdi ama isteyerek yapmamıştı. Kendinde değildi. Benim için sorun değildi bir hafta sonra geçerdi. Bunu sorun eden o koca kafa! Benim koca kafam!

Üstümdekileri çıkarıp çamaşır makinesine attım ve makineyi çalıştırdım. Hızla üstüme dar eteğimi giydim ve bluzumu de başımdan geçirdim. Salık saçlarımı su yardımıyla şekillendirdim, dudağıma çilekli parlatıcı sürdüm. Banyodan çıktığımda Harry ortalıkta gözükmüyordu. Harry’e bakmak için içeri gidecekken otelin telefonu çaldı.

'Efendim?' 
'Ella ne yapıyorsun?' dedi her zamanki soğuk sesiyle Nora. 'Hazırlanıyordum. Bara gideceğiz.'
'Vov! Siz ikiniz mi? -koca bir kahkaha attı.- Fazla dağıtmayın. Sonra sıcak bir gece-'
Ah! İyi ki de ona otelin numarasını vermişim. Ne güzel de dalga geçiyor.
'Nora!' diye inledim. Ona kızmıştım. Harry sesi duymuş olmalı ki kapıdan içeri girdi ve gözlerini devirdi. 

Nora'yı sevmesini beklemiyordum çünkü Nora onu sevmiyordu ve ultura kaba davranıyordu ama yine de saygı gösterebilirdi.

Nora kahkahalarına devam ederken 'Ben kapatıyorum Nora! Sana iyi gülmeler!' dedim ve telefonu cevap gelmeden kapattım.

Harry 'Sinir bozucu.' diye mırıldandı. Bense son kez kendime aynada baktım. Harry'de beni süzdü ve memnuniyetsiz bir şekilde iki kolunu yana açtı. ' Git ve üstünü değiştir El. Beni katil mi yapacaksın?'

Ona döndüm ve bu duygu değişimini dikkatle izledim. 'O etek bacaklarının çeyreğini kapatıyor.' Sadece kıskançlık. AH! BENİM SEKSİ YUNANIM BENİ KISKANIYOR. ONU YİYEBİLİRİM.

'Bu eteği hep giyiyorum Harry.' 

Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin