Yorum ve Votes için teşekkürler. Sizi seviyorum. <3
Biraz daha artarlarsa çok iyi oluuuur :D
Şarkıyı dinleyip okursanız iyi olur :)
Uzun yorumun ve düşüncelerin için teşekkürler Sude. Bu bölüm senin :D
'Harry yorganın hepsiyle ne yapmayı düşünüyorsun?' diye bağırdıktan sonra yorganı çekmeye çalıştım ama doğanın konunu yüzünden -'Erkekler kadınlardan daha güçlüdür!'- bu pek işe yaramadı ve ben sadece harcadığım eforla kaldım.Harry sanki hiç yatak görmemiş gibi yatmış olduğu yatakta bana sırtını dönmüş ve şimdi de uyuyormuş numarasını bana yedirmeye çalışıyordu. Çıplak sırtını bir süre izledim ve omzundan taşan gereksiz dövmelere bir kaç anlam yükledim. Anlamalarını merak ediyorsanız hepsine aynı anlamı yükledim APTALLIK! Bir insan niye vücuduna bir şeyler çizdirir ki? Çok bir şey çizdirmek istiyorsan defterler var. İnsanlar çizmek ve ya yazmak için kağıdı icat etmiş ama bazı aptallar-Harry gibi- vücudunu tercih ediyor ve üstelik bir de çektikleri acıyı bu işe katarsak sadist kelimesi cuk oturuyor.
'El yatağın en ucunda yatmaya devam edersen hem aşağı düşeceksin hem donacaksın!'
Yatağın en ucunda yatıyor olabilirdim ama o da çıplak yatıyordu-tabi baksırını saymazsak- rahat edemiyordum. O tam bir Tanrı gibiydi. Kıvırcık saçlar, kırmızı dudaklar, yeşil gözler, şekilli bir vücud! Bir kız daha ne isteyebilir ki? Ah! Bunu bir yerden kapatabiliyor muyuz çünkü kendimi evde oturup koca bekleyen evde kalmış kızlar gibi hissettim de!
'Yatağın ucunda yattığım doğru olabilir ama sende yorganla adeta sevişiyorsun! Unutma o yorganın yarısı benim!'
Homurdandı ve kafasını bana çevirdi. Neon gözleri ortalığa ışık saçtı! Beni kutsa İsa! Tanrım! Ne diyorum ben?
'Yanıma gel.' diye emir verdi. Emir verdi diyorum çünkü sesi -ir misin? eki oralarda bir yerlerde yok çünkü aradım.Aramaktan kastım telefon değil sonuç olarak -ir misin? ekinin telefonu yok. Ya da var mı?
'Üstünü giyin!'Kolları yardımıyla dikildi ve bana ölümcül bakışlarını attı.Hazin sonum! Parçalara ayrıldım. Memelerimi gören var mı?
'Yatağa yatmadan önce bu konuyu yarım saat tartıştık El. Giyinmeyeceğim.'
Gözlerimi devirdim ve en iyi duygu sömürüsüne kendimi hazırladım. Yatakta oturdum.
'O zaman bende koltuk yatıyorum. Zaten hava sıcak niye senle yorgan kavgası yapıyorum ki Çoğu insan dışarı da bu saatte yarı çıplak denize giriyor.'
Ayağı kalkıp yatağın hemen karşısındaki ikili koltuğa uzandım.
'El buraya gel!' diye mırıldandı.
'Hayır gelmeyeceğim.'
'Sen gelmezsen ben gelirim.'Omuz silktim ve ayağı kalkıp elbise dolabının karşısına dikildim.
'Ne yapıyorsun? Şimdi de çekip gideceğini söyleme bana.'
'Sende geliyorsun. Dışarı çıkıyoruz. Tanrı aşkına! Tatildeyiz niye bu saatte uyuyoruz ki?'
Harry gözlerini devirdi ve tekrar gözlerini kapatıp uyku moduna geçti. Tatildeydik ve o uyuyacak mıydı? Ah! İnanmıyorum! Seni aptal!
Yanına gittim ve oturdum. Parmaklarımı küçük buklelerine geçirdim ve oynamaya başladım.
'Harry hadi ama..'
'Beni tahrik ederek mi ikna etmeye çalışıyorsun?'
'Evet işe yarıyor mu?'
'Sadece daha çok uykumu getiriyor.'Ne yani? Onu tahrik edemiyor muydum? Gözlerimi devirdim ve saçlarını gayet şefkatle sevdiğim elimi saçlarından çektim ve başına bir şaplak attım. 'Hadi kalk ve giyin! Sahilde büyük ihtimal ateş yakıp gitar çalan bir grup vardır. Sende şarkı söylersin çok güzel!' dedim gülerek heyecanla ellerimi çırptım. Gerizekalı olduğumu biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)
FanficAşkı, Sevinci, Mutluluğu, Acıyı, Nefreti, Üzüntüyü, Kıskançlığı Beraber yaşayacağınız bir hikaye... Harry Styles zor zamanlar geçiriyordur ve gün geçtikçe çekilmez biri haline dönüşüyordur ama onun yanında olmaktan bıkmayacak ve onun bu çekilmez hal...