Vote ve yorum tavan yaptı aq :D askldşas Neden daha önce sınır koymamışım ki? :D Çok mutlu olduum :D Yorum yapan tüm insancıklara özellikle teşekkürleeer :D
Bu bölüm;
@AlinaKaynak
@ckaplanli
@HaroldsLovelyCat
@unwantedhuman
@serraltunkum
@fatmanurbeyza
@dlnerkan26
@erayanik
@catfever
@hayalperest_nur
@apulcaAyyaDidePeker
@MerveKaplan1
@SevdaKaraolu
@ilerya
@Nutellalalalalala
@Doaakren
@sehersar
@cisem873
'dür :D biliyorum baya bir uzun oldu her neyse :D :D Ama zahmet edip yorum yapmışlaaar :D :D Çok teşekkür ediyorum ve sevgimi fışkırtıyorum. Yeni sınır +100 vote ve +35 yorum...
'Taaa daaaam!'
Gözlerimi camdan çekip arkamda neşeyle sırıtan Harry'e döndüm. Kalbim hızlı atıyordu... Korkuyu ilk kez bu kadar fazla hissediyordum. Kaybetme korkusu içime dolmuş, tüm organlarımı aynı bir sarmaşık gibi dolamıştı. Tanrım! Bizim de mutluluğu tatmaya hakkımız vardı, değil mi? Harry bir süre sırıttıktan sonra yanıma yanaştı.
'Olmamış mı?' diye mırıldandı.
Çok klasik olacak biliyorum ama ona söyleyemem hem de şu sıralar eski haline dönmüşken. Ona söyleyemezdim. Sinirlenirdi ve bir sinir krizi geçirebilirdi.
Gülümsedim 'Hayır çok yakışmış. Tanrım! Bu üstündeki şey sana o kadar çok yakışmış ki.. Şok etkisi yarattın.'
YALAN SÖYLEMİYORUM. BENİM YUNANIMA KIRMIZI ÇOK YAKIŞIYOR.
Gittiğimiz boktan tatilden sonra teni biraz daha yandı ve o nefis bişey olup çıktı.
Ona yaklaştım ve boğazına kadar kapatmış olduğu düğmeleri kelebek dövmesinin hizasına kadar açtım. Şimdi çok daha iyiydi.
Ona gülümsedim, oda hayranlıkla bana bakıyordu. Kıkırdadı. Ellerimi belini sardım ve ona sıkıca sarıldım.
'Seni evden dışarı çıkarmamalıyım. O bücürler senin hakkında neler diyor..' diye mırıldandım.
Çenemi yukarı kaldırdı ve dudaklarıma uzun bir öpücük bıraktı.
Öpücük bittiğinde tekrar başımı pencereye yönelttim ama Andy yoktu..
Bunun bir tehdit ediş olduğunu bir tek ben anlamadım değil mi?
Harry 'Hadi artık eve gidelim, yatağımız bizi bekliyor.' diye mırıldandı. Kıkırdadım ve kabine girdim.
Onun boğazına dayadığım bıçağın götüme gireceğini tahmin etmeliydim!
Eve iki kolumuz iki bacağımız olarak geri döndüğümüzde derin bir nefes aldım ve kendimi koltuğa bıraktım. Harry tüm poşetleri ona taşıttığım için uzun bir süre homurdandıktan sonra kendini yanıma bıraktı. Zaten aklımı yeterince ANDY konusu dolduruyordu bir de poşet taşıyamazdım. Ayrıca ben sizi ilan ettiğiniz GERGEDAN KRALİÇESİYİM. Kraliçenin poşet taşıdığı nerede görülmüş? Aslında gergedan kraliçesinden çok boku yemiş kraliçe bu olaya daha çok olaya uyuyor ama gururum bunu kendine yediremiyor. Ah! Andy'nin bana zarar vermese dünyanın yanması kadar umrumda değil ama o dünyanın içinde Harry varsa benim için her şeyden önemli... Bu konuyu biriyle paylaşmalıyım biliyorum ama bu kişi Harry değil. Git söyle dediğinizi duymuyorum! Çünkü haklıyım. Belki Zayn'e söylemeliyim ama oda bu konu da Harry'e söyleme taraftarı olacak. En iyisi Nora'ya anlatmak ikimiz o adamın işini iki caisede bitiririz. Küçükken karateyle ilgileniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)
FanfictionAşkı, Sevinci, Mutluluğu, Acıyı, Nefreti, Üzüntüyü, Kıskançlığı Beraber yaşayacağınız bir hikaye... Harry Styles zor zamanlar geçiriyordur ve gün geçtikçe çekilmez biri haline dönüşüyordur ama onun yanında olmaktan bıkmayacak ve onun bu çekilmez hal...