HİKAYE HAKKINDA YORUMLAR

5.8K 130 19
                                    

YAZAN YAZMAYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. ŞUANA KADAR YANIMDA OLUP ONLARDAN YAZI YAZMAMI İSTEYİP BENİ KIRMAYAN KİŞİLERE ÖZELLİKLE TEŞEKKÜR EDERİM =) BU BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÇOK ÖNEMLİYDİ.
SİZİ SEVİYORUM VE SİZE SAYGI DUYUYORUM.
BENİ DÜŞÜNÜP KİMSENİN YAPMADIĞINI YAPTINIZ VE BENİ KIRMAYIP BİŞEYLER YAZDINIZ. BU BİŞEYLER BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.

ŞUANA KADAR YANIMDA OLAN TUĞÇE'YE AYRICA TEŞEKKÜR EDİYORUM. BANA İLHAM YOKLUĞUMDA YARDIM EDEN, HİKAYELERİMİN KAPAĞINI YAPAN, BÖLÜMLER HAKKINDA YORUMLAR YAPAN BU PİSLİĞİ ÇOK SEVİYORUM. ON SENELİK ARKADAŞLIĞIMIZ DAİMALIĞINI KORUR UMARIM.

İYİ OKUMALAR! BEN OKURKEN ÇOK ZEVK ALDIM.

@tugceeekls

Nereden başlasam bilemedim aslında...Olum ilk yazdığın günü hatırlıyorum aq ne çabuk final oldu.Her neyse en sevdiğim bölüme gelirsek gerçekten bölümler arasında ayrım yapmak zor . Ella ve Harry'nin tatile gitmeden önceki bölümlerinden bir bölüm sanırım benim için farklı.O bölüm ilk defa Ella dışından farklı birisi tarafından yani Harry tarafından anlatılmış olması lazım öyle hatırlıyorum.Tamamen Harry'di.Ağağağağ bak hatırladıkça yine garip oluyorum Harry'nin yaşadığı duygular karmaşaları lanet olsun çok iyi anlatmıştın! Burayı geçiyim.Hikaye bitti biteli bir eksiklik oldu Ecem yazsa da Çıldırtan Aşk'ı okusam diyorum kaç gündür!Arada kesit paylaşırsın dimiğğğ?Paylaşcan lan yok öyle bir şey!Ben ÇA daki tüm karakterleri seviyordum la! Andy'i bile düşün.Zaten ben Andy'i her zaman sevmiştim ama hapiste :( Hakketti gerizekalı ama.Nora'yı hikayenin ilk başı sevmiyordum biliyor musun?Sonra dedim ki yok lan Nora'yı nasıl sevmezsin kız erkek gibi!Norağğğğğ.Aklıma ne geldi la tinney tey tey hahaha neyse tamam sustum ben! Bence Harry ve Ella aşkı Çıldırtan Aşk ile ölümsüzleşti.Seni çok çok seviyorum lan...





Nutellalalalalala

"Watpad da okuduğum en iyi hikayelrden biri Çıldırtan aşk <3. Çıldırtan aşk beni hem güldürüp hem ağlatıp hem de heyecanlandıran tek hikaye :D.Ayrıca hoşuma giden ve gerçekçi bir kurgusu var.Okuduğumda sayfaları çevirirken "lütfen son olmasın,lütfen son olmasın"diyerek çeviriyorum :D.Çıldırtan aşkı (ve yazarını) ne kadar çok sevdiğimi anlamnız için söylüyorum;Wattpad'da yorum yaptığım 2 hikayeden biri (diğer hikaye Meleğin fısıltısı) :D.Olanildiğince uzun yazmaya çalıştım ama benden bu kadar :D.Öptüm :*. -Şizofren Görl"





gizliokuyucu

"Merhabaaa tabi ki senin icin yazariz sen bizim icin o kadar bolum koydun hastayim ya da isim var demedin biz simdi senden 10 satirlik seyi mi kiskanacagiz Bittiği için gerçekten çoook üzülüyorum ya ben biraz sonradan keşfettim ama yine de çok sewmiştim :-(( Bize bu mutluluğu yaşattığın için çooook teşekkürler Sen gerçekten çok iyisin Acaba özel bölümden sonra 2.'si ya da devamı olma ihtimali var mı? Çünkü eğer öyle bir şey olursa çok mutlu olurum hatta sadece ben değil herkes çok mutlu olur bence Aslında daha çok şey yazmak isterdim ama şimdi çok yazı olunca kabul etmez diye cuma gününe kadar birkaç yorum atacağım. Çok teşekkürler. Öğtm cnm bb -beyza"




Esrayanik

Hikayen guzel akıcı hani bittiģinde acaba diyer bölümde neler olcak diye merak ediyo insan. bn seni cok basarili buluyorum bnce cok güzel yaziyosun öbür iki hikayende super. ve çıldırtan aşkın finaline bayıldım süperdi.




ZynpGldrmz

"Çıldırtan Aşk; Harika ve sürükleyici bi hikaye.Sırf yb gelmiş mi diye wattpade girmemi sağlayan türlerden.Yb gelmediği zaman seni boğasım geliyo :D Ama arayı çok uzatmıyosun :) SAğol D: Finall olmasını istemezdim ama çok uzatıncada vıcığı çıkıyo,tadı kaçıyo.En iyisini yaptın.Ek bölümlerle hikayeyi yaşatmak iyi fikir.Çok güzel yazıyosun.Eğer yeni bi hikayen olurda ilgimi çekerse,asla bırakmam :D Seni ve yazımını çok sevdim.Çok uzun olmadı ama olsun :D Görüşmek üzere,ek bölümü sabırsızlıkla bekleyen takipçin;Zeynep xxxx :D"


cupcakemylife

Vay canına ne güzel bi hikayeymiş bu tam iki gündür aralıksız okudum be bitti aralarındaki dialoglar çok çok güzeldiiiii. Devamını istiyorum istiyorummm istiyorummmmm ama olmicak biliyorum ek bölümlerle idare ederiz ama ek olarak geçmişi yazmak iyi olurmuki onu bilemedim :/ Herneyse eline sağlık canım grrçekten çok iyisin bu konuda


xNutellasRumo

"Kısa ve öz olacağım tamam mı? Çıldırtan aşk, beni çıldırtan tek hikaye."



Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin