Çıldırtan Aşk-26.Bölüm

11.4K 356 21
                                    

Hey comm ve vote için teşekkürleer =D Biliyorum biraz geç geldi ama dinlenmeye ihtiyacım vardı. Zaten yorumlarda çok azdı. Birkaç kişini fazladan yaptığı yorumla çoğaldılar geçen bölümü 660 aşkın kişi okumuş. Kırıldım ve eğer böyle devam ederse bölümleri geç paylaşmaya devam edeceğim ... 

Bu bölümde Hella sahneleri az ama hikayenin sonunda öbür bölümün başının nasıl olacağını anlarsınız zaten.

Üşenmeyipte birkaç yorum atan @DoaAkren'nin bu bölüm =D Teşekkürleeer bebek <3

Sınır koymadım. Lütfen beni sınır koymaya mecbur bırakmayın. 31 bin kişiye yakın kişi okumuş hikayeyi şuana kadar eğer okuyanlardan yarısı vote ve yorum atsa sanırım rekor kırardık!

İyi okumalar!

Bugün işimin ilk günüydü ve haliyle yorgunum. Zayn büyük rica da bulunmasa Harry'nin yanına gidip onla uyuyabilirdim. İşten sonra uyku çok fena bastırdı.. Zayn sanki acelesi varmışçasına arabayı çok hızlı kullanıyordu ve araba aynı bir beşik gibi sallanıyordu. Aslında bunlar uykumun çok feci bir şekilde gelmesinin birkaç nedeni. Uzun zamandır ilk kez erken kalktım, yoruldum ve araba çok fazla sallanıyor. Aynı bir beşik gibi... Bazen küçük bir çocuk olma isteğiyle doluyor. Annem ve babam hayatta olsa diye içimden geçiriyorum. O zaman daha temiz olurdum. Çocuklar her zaman temizdir.

Ağzım tekrar esnemek adını gerçekleştiren şey yüzünden ikiye ayrıldı ve ben elimle ağzımı kapattım. Zayn bu halimden keyif almış gibi kıkırdadı. Bense nerede olduğunu bilmeyen uzaylı gibi arabadan dışarı bakınıp durdum. Zayn'e nereye gittiğimizi sormadan önce onu bir süzdüm.

O zamana kadar üstündeki dirseğine gelen bir deri ceket giydiğini fark etmemiştim. Dövmeleri çekici göründükleri kadar fazlaydı ve bir süre sonra göz yoruyordu. Altında siyah pantolonu, beyaz spor ayakkabıları vardı. Güzel diye geçirdim. Harry'den iyi giyiniyordu. Üstünde pink floyd yazılı bir tişört vardı. Siyah bu çocuğu çekici kılıyordu. Bu çocuğun rengi siyahtı! Zayn başını bir an bana çevirdi. 'Zayn nereye gidiyoruz?'

Gözleri tekrar benle kesişti. Tanrım Harry'i o kadar özlemiştim ki.. Gözleriyle önümdeki büyük lekeyi işaret etti 'Hala bir çocuk gibisin El dökmeden bişey yiyemiyorsun. İlk önce sana düzgün bir şeyler alalım.'

Gözlerimi devirdim. 'Zayn alt tarafı bir kafede oturacağız.'

'Sus Ella!'

Gözlerimi devirdim. Ama içimdeki gergedan keyifle evinden çıkıp Zayn'e öpücük attı. Sürtük!

Zaten yeterince yorgundum ve uykusuzluk çekiyordum.AH! Bir de özlem var tabi.. Sevgilimi uzun zamandır görmediğim için içimde yanan ama sönmeyen çalılar çırpılar vardı. Tamam bu biraz saçma bir tabir oldu ama onu özledim. O aksi herifim özledim. Tekrar bir esneme döngüsü yaşarken araba durdu.

Nerede durduğunu gördüğümde gözlerimi kocaman açtım.Aman Tanrım! Şehrin en zengin mağazası mı o? Gözlerimi kırpıştırıp tekrar baktım. Hayır! Hayır! Kesinlikle buraya giremem.

Zayn alayla güldü 'Uykun kaçtı bakıyorum.Siz kadınlar ve alışveriş.'

Hayır! Ben alışveriş falan sevmem ama buradaki bir elbise bir ev fiyatına! Bunu alacak kadar param yok hatta hiç param yok. Buraya giremem. Alışveriş yapamam.

'Zayn! Bir daha sana güvenmeyeceğim. Bir kafeye gideceğimizi söyledin ve beni buraya getirdin!' dedim sitemle. Kollarımı birbirine bağladım.

Zayn umursamaz bir tavırla beni süzdü.

'Ne var bunda? Sana elbise almak istiyorum.'

Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin