Çıldırtan Aşk-31.Bölüm

8.9K 360 95
                                    

Merhaba ben yeni bölüm yazan ama eklemeye üşenen insan!

Uzatmayacağım votes için teşekkürleer bebekler.

Yorum atanlar benim aşklarım hepsine tek tek aşık oldum.

@CupcakeHazza1D

@serraltunkum

@zehranur12

@alisayilmaz

@unwantedhuman

@bad_girl99

@Aslhanayl

@demetrianarry

@yagmur2452

@MeldaAr

@Nutellalalalalala

@rockvato

@mdnemzlm

@HaroldsLovelyCat

@larryisperfect

@xxUnunnilyumxx

@nutelladeniz Çok çok uzun yorum yaptığı için bu bölüm onun =)

@goodgiirll

@cisem873

@aysnhrry23

@hayalperest_nur

@tugceeekls

@kyliemanson

@esrayanik

@melissa964

@Alinakaynak

@ananaslipijama

@ZAYNgalpMERVE

@Loganismyboy

@Ihaventgotname

Yorum yapan yeni kişiler görmek çok güzel :) Hikaye hakkında yorum yapanların ismi yukarıda geçmiş olabileceğim kişiler varsa özür dilerim :D (ÇOĞUUNUZUN NİCKİNE BAYILDIM.)

YENİ SINIR +105 VOTE VE +50 YORUM

İYİ OKUMALARR

'Bayan Saul... Ciddi biri aynı senin gibi... Bir oğlu varmış, benle yaşıtmış... Öğle yemeklerini beraber yiyoruz... Oda senin gibi bir domuz ama sonra sıcacık bir kalbi var-' Hıçkırığım yüzünden kesilen cümleme lanetler okudum. Ne saçma bir ortamdı bu böyle? O kalp kırıcı cümleleri işittikten sonra kendimi burada bulmuştum. Karşımdaki bana umutsuz vaka diyen en yakın arkadaşım bana acıyan gözlerle bakıyor ve önümdeki sıkıca tuttuğum birayı yudumlamamı izliyordu. Onunla nasıl buluşup buraya geldiğimi bile bilmiyordum. Tek hatırladığım çıkmaz diye bahsedilen gözümün üstündeki eyeliner gözyaşlarımla birlikte amansızcayanaklarımda iz bırakarak akmıştı.

Kendime gelememiş bir haldeydim. Sarhoş sayılmazdım ama işittiğim cümleler hayalmiş gibi hissediyordum. Hiçbir hücrem aşık olduğum adamın böyle şeyler söyleyeceğine inanmıyordu.

Hıçkırdım. Nora ağzını açmıştı ki konuşmaya devam ettim. 'Bay Kinney... Imm nefis bir erkek... Sarı saçları ve mavi gözleri, üstüne yapışmış bir tişörtü var.. Sana ayarlamamı ister misin? Belki bir yemek? Sanırım kibar kızlardan hoşlanıyor.' Komik olmayan cümleme kendim kıkırdadım ve biramı yudumladım.

Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin