Çıldıran Aşk- 12.Bölüm

13.7K 412 26
                                    

İşte karşınızıdaaa yeni bölüm :D :D  Yorumlar ve votes için teşekkürler. :D Yorumlar biraz daha artarsa çok hoş olur aslında :S Çok mu şey istiyorum? :D :D MULTİMEDİA ANDY.

Yorumun ve düşüncelerin için teşekkürler Buseeee :D Bu bölüm senin :D 

Harry'nin ıslak bedeni bana doğru gelirken güneş gözlüğümü taktım ve onun karın kaslarını izlemeye başladım. O karın kaslarından damlayan su damlacıkları olmak isterdim. 

Tamam kestik! 

Ona ultra derece kızgınım. Hayır, hayır bu yüzden değil! Yalnızlığımı yüzüme vurduğu için! Onu affetmeyeceğim ! Onun peşinden bir sürü kız koşabilir ama sonuç olarak onunda sevgilisi yok ve yalnız! Yanımda yalnız bir yunan mitolojisinden kaçkın var kızlar haberiniz olsun! Ben tadına bakamıyorum belki siz bakarsınız!

Harry 32 dişini göstererek yanıma geldi ve havlusuyla vücudunu kurulamaya başladı. Havlu olmak istiyorum...

'Gözlüğün altından bana baktığını biliyorum El.'

Gülümsedim. 'Sadece sana değil tüm erkeklere bakıyorum... Çünkü burada çoğu erkeğin kasları var.'

Harry cevabımdan şaşırmış olacak ki bir süre şaşkınca bana baktı sonra da kendi kaslarına baktı büyük ihtimal onlara bakıp kendini teselli etti. Ona alayla gülmeye devam ederken boğazını temizledi.

'Bende denizde bir kızla tanıştım. Çok güzeldi adeta bir Tanrı'nın eşi gibi.'

Gözlüğümü çıkardım ve gözlerinin içine bakarken gözlerimi devirdim. Yalanında bu kadarı!

'Tamam, tanışmak sayılmaz ama en azından bakıştık.' diye kendini zorla kurtarmaya çalıştı. Gözlüğü çıkarıp yanımdaki masaya koydum ve oturur pozisyona geldim.

'Deniz nasıl?'

Dudaklarını büktü. 'İyi, selamı var.'

Ayağı kalktım ve gülmemeye çalışarak konuşmaya çalıştım. 'Seni koca aptal! Sen bu kafayla o kızı ayartamazsın nerede kız? Söyle de ben aranızı yaparım. Akşama randevu falan ayarlarım.'

Açılmış o yeşil gözlerini önemsemeden saçlarımı yukardan bağladım ve üstümdeki elbiseyi çıkardım. Gözleri vücudumda gezmeye başladı. 

'Harry? Yaşıyor musun? Kız nerede?'

Gözlerini zorla benden ayırdı ve konuşmaya çalıştı.

'Ge-gerek yok El.'

Yapmacık gülümseme yüzüme yapıştırdım ve yanına gidip 'Aa hiç olur mu? Arkadaşıma-'

'Gerek yok dedim El.' diye devam etti ve gözlerini göğüslerime dikti. Uzun boylu olmanın avantajı yukarıdan kadınların göğüslerini kesebiliyorsun! Sinir bozucu!

Yanından uzaklaştım ve 'Ben denize gidiyorum Har.'

Arkamdan koşa koşa geldi. 'Bende geliyorum El.'

Harry'nin bana yüzüncü kez su atmasından sonra gözlerimi devirdim ve çaresizce yüzüp kaçmaya çalıştım. Aslında bakarsanız onun bu çocuksu hareketleri beni çok etkiliyordu. Zaten aynı bir bebeğe benziyordu. Kucağına oturtup saatlerce sevebilirdin. İleri de başka biriyle evlensem bile Harry'le çocuğumu yapacağım onun kadar tatlı bir şey olacağından eminim! Ayrıca Harry'nin bu teklifi kabul edeceğini biliyorum. Bingo!

Ben yüzmeye devam ederken altımdan geçip bacaklarıma çarpan şey yüzünden koca bir çığlık attım. Harry çığlığım karşısında bana doğru yüzmeye çalışırken. Hemen dibimde koyu renkli gözleri ile yakan kavuran bir adam çıktı! Ah! Şansım yaver mi gidiyor? Bana gülümsedi.

Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin