ÖNCELİKLE BUGÜN ÇOK MUTLU OLDUM ÇÜNKÜ STYLESUDE ÇILDIRTAN AŞK İÇİN VİDEO YAPMIŞ. :D MUHTEŞEM OLMUŞ VİDEO'YA AŞIK OLDUM. VİDEO MULTİMEDİA VAR. İZLEYİİİN LÜTFEN :D ONA BURADAN ÖPÜCÜKLERİMİ YOLLUYORUM :D BU BÖLÜM ONA GELSİN :D
VOTES VE YORUMLAR İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
VOTES VE YORUMLAR BİRAZ DAHA ATARSA HİÇ FENA OLMAZ :D
BÖLÜM İKİ GÜN SONRASINDAN BAŞLIYOR. BAZI ŞEYLERİ ANLAMAMANIZ NORMAL ÖBÜR BÖLÜM DAHA İYİ KAVRAYACAKSINIZ.
<3
HARRY'İki gündür yok.' diye sayıkladım.
Louis ilgilenmez bir tavırla domatesleri doğramaya devam etti bende çaresizce mutfaktan dışarıya bakmaya devam ettim.
Uzaktaki bir ağaç rüzgarın esiri olmuştu, dalları yere değercesine sallanıyor, hırpalanıyordu. Rüzgarın ona yarardan çok zararı dokunuyor gibiydi. Büyük bir ağaçtı, rüzgar onu bu kadar sarstığına göre gerçekten kuvvetli esiyordu. Ağaç gündüz ondan kibar bir esinti alırken geceleri ise işkence görüyordu. Rüzgar adeta ağacı bir yerlere götürmek için çekiştiriyor ama ağaç direniyordu. Sanki rüzgara sunduğu nedenler vardı.
Gökyüzüne siyahlık çöktükçe rüzgar hızlanıyor, ağacın dediklerini önemsemeden onu sürüklemeye çalışıyordu ama rüzgar bir şeyi hesaba katmamıştı eğer ağacı sürüklerse ağaç ölürdü.Louis sandalyemi salladığında başımı ona çevirdim. Gözlerinde anlayamadığım bir hüzün vardı.
'Bugün erkek erkeğe takılmaya ne dersin?'
Gözlerimi ağaçtan çekmemeye özen göstererek cevapladım.
'Kabul etmezsem çok mu kaba olurum?'
'Evet ama mazeretini söylersen bunu yok sayabilirim.'
Parmağımı uzatarak ağacı gösterdim.
'Onu birine benzettim. Sanırım tüm gece onu izleyeceğim.'
Louis biraz sonra uzaklaştı.
---------
Louis titrek bir nefesle içeri girdi. Zayn, Niall, Liam'ın suratına baktı ama onlarda sevinçli bir haber yoktu olsaydı hepsi o büyük çeneleriyle belli ederlerdi.
'Onu bir şekilde ikna etmeliyiz.' diye fısıldadı Niall.
'Onu seviyor.' diye devam Liam.
Kendisinden en emin olan ortaya atıldı. 'Ella onu seviyor, gelecektir.'
------Rüzgar ağacı bir kez daha yere vurdu. Acıyla bir inleyiş kulaklarıma doldu. Etrafıma baktığım da hiç kimse yoktu. Ben ve siyahlığım baş başaydık. Ellerimle kulaklarımı kapadım. Bu olmamalıydı. Başıma bu salak depresyon çıkmışken şimdi de bir şizofrenlikle başa çıkamayacaktım. Tüm hislerim karışmıştı sadece uzaktaki o ağacı izliyordum. Hava karardığı için dışarıdan gelen ışıklar içeri süzülüyordu ama içeriyi aydınlattığı söylenemezdi. Siyahlık aydınlığı yenilgiye uğratmıştı. Yanağımdan süzülen şeye dokundum. Uzun zamandır görmediğim bir dost gibiydi elimdeki ıslaklığa doya doya baktım. Ben bakarken diğerleri de yavaşça süzülüyor ve çenemden aşağı düşüyordu. Belki de uzun zamandan sonra körelmiş hislerimin üstünden siyahlık çekilmişti. Topladığım ayaklarımı sandalyeden sallandırdım.
Yakın dostlarımı elimin tersiyle silip ayağı kalktım. O sandalyede ne kadardır oturduğumu tahmin etmeye çalıştım çünkü ayaklarım tutulmuştu. Yaklaşık iki saat...Mutfaktan çıktığımda salondan gelen bol ışık gözlerimi kamaştırdığı için elimle engellemeye çalıştım sonra konuştum.
'Ben biraz dışarı çıkacağım...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)
FanfictionAşkı, Sevinci, Mutluluğu, Acıyı, Nefreti, Üzüntüyü, Kıskançlığı Beraber yaşayacağınız bir hikaye... Harry Styles zor zamanlar geçiriyordur ve gün geçtikçe çekilmez biri haline dönüşüyordur ama onun yanında olmaktan bıkmayacak ve onun bu çekilmez hal...