Çıldırtan Aşk-16.Bölüm

12.4K 382 17
                                    

Hey :) Vote ve yorumlar için teşekkürler :D Sizi seviyoruum :) 

Bu bölüm biraz daha artarlarsa çok iyi olur. 

Yorum yaptığın için teşekkürler harryninbukleleri :D Seni seviyorum bu bölüm seniin :D 

Medya Ella :) Nora ile sohbet ederken ki hali :) 

Bu bölüm biraz maziye gittim :)

Siyah yazılar geçmişte yaşananlar :)

Kalp kalp kalp :)

Yorumlarınızı benden eksik etmeyin :) 

'İlk buluşmanızda Thomas'ı dövdüğü zamanı hatırlıyor musun?' dedi Nora. Hem bir yandan elindeki dergiyi karıştırıyor hem bir yandan durmadan konuşuyordu. Olayın üstünden dört gün geçmişti ve o hiç yanımdan ayrılmamıştı. Durmadan konuşuyordu. Ona bu konuda minnettarım beni hiç yalnız bırakmadı ve bana güvendi. Pek teselli ettiği söylenemez ama o bana Harry'le alakalı konuların iyi geldiğini bildiği için eski anıları açıyor. Ona kızmayın bunu pek sık yapmıyor sadece ben uzun zaman cevap vermeyince hatırlatıyor çünkü tek cevap verdiğim o sorular sanırım. Arada gece yarısı kalkıp ağlıyorum o anda bile nasıl ağladığımı hissediyor bilmiyorum ama yanımda bitiyor. Nora tek dostum bu konudan şikayetçi değilim sanırım bu hayatta yaptığım tek doğrum o.

'Ella beni dinliyor musun?'

Yorgun gözlerimi ona çevirdim ve biraz dikleştim. Kaç saattir oturuyordum hiç bir fikrim yoktu ama artık popomun uyuştuğunu hissediyordum.

'Hatırlıyorum.' dedim. Sesimin güçsüzlüğü kulağıma gelince irkildim.

Hatırlamamam mümkün değildi.

Sabahın altısında uyumuş bir insanı saat üçte hangi cesaretli insanoğlu kaldırabilirdi ki? Hemde telefonla! Telefonun cırtlak melodisi kulağıma dolarken sesli bir küfür ettim ve kulağıma dayadım.

'Ne var?'

'Huhu! Birileri yeni mi uyandı yoksa?'

Kulaklarıma gelen tanıdık sese gözlerimi devirdim.

'Niye arıyorsun?' diye tersledim.

'Telefon numaranı verdin aramam için!'

AH! BİRDE İFTİRA ATIYOR.

'Telefon numaramı sana vermedim zorla aldın.'

Kahkaha attı. 

Yüzünün şuan nasıl bir halde olduğunu düşündüm. Mükemmel dişleri gözüküyor ve yanaklarındaki çukurlar baş kaldırmış. Kanalizasyon çukurları..

O tatlı görüntünün altında bir aptalın yattığına eminim. Tüm aptallar bu kadar yakışıklı olmak zorunda mı? 

Unutun gitsin.

'Hadi buluşalım!'

Kaba!

'Böyle yapınca çekici olmuyorsun. Bil istedim.'

Boğazını temizledi. 'I-ıhm. Ella benimle buluşabilir misin?'

'Hayır.'

Gülme isteğimin gitmesi için dudaklarımı dişledim ama kendime engel olamadım ve ağzımdan bir kıkırtı çıktı.

'Demek gülüyorsunuz Bayan McNeill.'

Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin