Heeeeeeeeeeey! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir ben çok iyiyim çünkü hikayeme votes ve yorum geldi hihihi :D Yeni bölüm eğer votes ve yorum gelirse yarın öğle saati geleceek haberiniz olsuuun. Sizi çok öptüüüüm :) Bu arada multimedia Ella'dır :) Ve onun aşağısındaki video'yu açıp dinleyip okuyabilrisiniiz
Derin derin nefes al. Nefes aldığından emin ol. Bir barbar yüzünden ölmek saçma olur. Bir-iki-üç-dört… Sakinim sakin olmak zorundayım. Bu savaşı ben kazanacağım. Savaş mı? Ah! İyice saçmalıyorum kesinlikle beynime oksijen gitmiyor. Derin bir nefes daha sadece on-on beş saniye geçti cevap vermek için geç değil.
Ona gülümsedim-kesinlikle bunu başardım.-
‘Ah bahçeyle uğraştım da.’ Dedim omuz silkerek ve gülümsememi bozmadan çıkışa doğru ilerledim. Adım sesleri benim peşimden geldi.
Bana kapıyı tuttu ve çıkmamı bekledi. İyi haber! Arada kibar(!) olabiliyor.
‘Aynı evde mi oturuyorsun?’
Kötü haber kesinlikle beni silmiş durumda ve kesinlikle benle alakalı bir araştırma yapmamış. Ona kırmızı ayakkabılarımı verdiğimden beri- ki bunlar bana ondan hediyeydi- benimle ilgili bağlarını kesmiş gibi gözüküyordu. Bu konuşma sinirlerimi bozmaya başlamıştı. Berbat gözüktüğümle alakalı bir şeyler sayıklamış sonra bana nerede oturduğumu sormuştu. Bu benim bir ay önceki beraber olduğum adam mıydı? Yoksa içine şeytan falan mı kaçmıştı? Belki de onu kolundan tutup kiliseye, ayinlere falan götürmeliydim. Eski haline gelebilecek mi? Ah hadi ama Ella! Siz bir daha asla beraber olamayacaksınız! Birbirinizi gördüğünüzde her seferinde o sana laf sokuşturacak ve senin her seferinde moralin bozulacak. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
‘Evet.’ Diyerek mırıldandım.
Sesim kısılmıştı ve yüzümdeki gülümseme silinmişti. Bana güçlü olmaktan falan bahsetmeyin! Güçlü olamayacak kadar kırgınım ve kızgınım.
Kafa salladı.
Elindeki ilaç poşetine baktım.
Elimle torbayı gösterdim. Nora’nın sesini aratmayacak bir şekilde ona soru yönelttim. ‘Bunlar ne için?’
Gözlerini kırpıştırdı ve torbaya baktı.
‘Annem hasta da.’
Gözlerimi kocaman açtım. Annesiyle tanışmıştım. O Harry’nin tam tersine bir barbar değildi. Gayet hoş görülü bir İngiliz Hanımefendisiydi.
‘Nesi var?’
Kelimelere kesinlikle engel olamıyorum, kendiliğinden ağzımdan çıkıyor.
‘Ah önemli bişey değil grip.’
Umarım o grip sana da bulaşır ve benim canım yandığı kadar seninde canın yanar.
‘Geçmiş olsun dileklerimi iletirsin.’
Başını salladı ve onunla birlikte kıvırcık saçları gözünün önüne düştü. Bugün ilk kez saçlarını yandan ayırarak düzeltti. Onu kesinlikle ağzım açık izledim. Eskiden de bu hareketini bıkmadan izlerdim.
Eczanenin önünde öylece durup birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk ve ben neden buraya geldiğimi unutmuş bir haldeydim-aslında gelmemiştim takip etmiştim. Her neyse.- Kendimi toparladım ve boğazımı temizledim.
‘Facebook ve Twitter da fotoğraflarını gördüm… Ağlarken… Sen iyi olduğuna emin misin?’
‘Bundan sanane?’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)
FanficAşkı, Sevinci, Mutluluğu, Acıyı, Nefreti, Üzüntüyü, Kıskançlığı Beraber yaşayacağınız bir hikaye... Harry Styles zor zamanlar geçiriyordur ve gün geçtikçe çekilmez biri haline dönüşüyordur ama onun yanında olmaktan bıkmayacak ve onun bu çekilmez hal...