Çıldırtan Aşk- 32.Bölüm

8.6K 332 95
                                    

Herkese merhabaa! 
Yorum ve vote için teşekkürler. Sonlara doğru çok özensiz yazdım çünkü acayip bir baş ağrım vardı.
BU ARADA YENİ BİR HİKAYEYE BAŞLADIM ŞANSIN KÖTÜ TARAFI (HARRY STYLES FANFİC) OKURSANIZ ÇOK BAHTİİYAR OLURUM.
Yorum atanlara teşekkürleeer :D 

@CupCakeHazza1D
@amywinehouse3
@Fidan_asadli
@nutelladeniz (o yorumun uzunluğu nedir aq)
@mdnemzlm
@cisem873
@aysnhrry23
@ZAYNgalpMERVE
@yagmur2452
@Emma_Watson
@EsraYanik
@LoganİsMyBoy (dışk bir uzun yorum daha)
@kyliemanson
@AlinaKaynak (uzun yorum for)
@dlnerkal26
@MeldaAr (oha askdşalsd uzun yorum ağzım açık kaldı :D )
@xxUnunilyumxx
@unwantedhuman
@bad_girl99
@HaroldsLovelyCat
@DoaAkren
@Ihaventgotname (Bir tane daha uzun yorum tşk)
@EbruBuseDuran
@Nutellalalalalala
@ahs2734
@goodgiirll
@BuseAleynaUsta (O ilk kez hikayeye yorum yapmış + uzun yorum yapmış = o iyi biri :D )
@hayalperest_nur
@leyuuumm
@tugceeekls
@ALeynaaHoran
@serraaltunkum

Hepinizi bebeklerimsiniz. Hepinize minettarıım :)

YENİ SINIR +115 VE +80 YORUM.



Güne güzel başladım. Uyandım ve Nora'nın kahvaltı etmediğim için bana aldığı mısır gevreğinden yedim. Bazen Nora annem gibi olabiliyordu. Onun sözünden hiç çıkmıyordum. Bir de bana işe girdiğimden beri kilo verdiğimi söyleyip duruyordu. Aslında tam formumdaydım yani artık balık etli bile sayılmazdım. Sadece beş kilo insanı nasılda bir sınıflandırmadan kurtarıyor. Beş kilo alsam tekrar o sınıflandırmaya gireceğim ve bu pek hoşuma gitmiyor yani ben ortada çöp adam gibi gezmeyi seviyorum.

Üstüme Harry'le aldıklarımız dışında bişeyler giydim. Aslında aynen cenazeye gidiyormuş gibi giyinmiştim. Simsiyahtım. Nora regl döneminde siyah giyinmenin öneminden bahsederken gevreğimi yiyordum. Nora'nın bile bu kadar geveze olabileceği aklıma gelmezdi.

Şirkete girdiğimde hazırlıklıydım yani insanlar bana baktı hatta arkamdan fısıldaştılar bile ama hiçbirini önemsemedim yani hala katil değilim. Masama oturduğum da temizlenmiş olduğunu ve bir çiçekle küçük bir not olduğunu gördüm.

'Geri döndüğüne sevindim. -Filozofun' yazıyordu. Filozofumdu. Yani bu notun gereksizliğini sizde görüyorsunuz değil mi? Onu bu kadar basit affedemezdim, affetmeyecektim. Affetmek bana göre bir davranış bile değilken onu zilyon kez affetmiştim. Buraya kadardı. Yeni bir hayat olacaktı.

Ben masadaki çiçeğe bakarken ayakkabı sesleri geldi.
'Seni burada gördüğüme sevindim Ella. Birileri erken kalkıp sana Sürpriz yapmış sanırım.' dedi Bayan Saul.
Çiçeği aldım ve hemen masanın üstünde duran çöpe attım.
Ellerimi iki yana açtım 'Sürpriz yok oldu.'
Bayan Saul derin bir nefes aldı. Sanki bu Tanrıdan sabır dilemek gibi bişeydi.
'Ella aslında bugün Bay Styles'ın sekreteri olacaksın.'
Gözlerimi kocaman açtım.
HADi AMA! Biri bana şaka desin.
'Hayır.' dedim sanki bu konuda söz sahibiymişim gibi.
Bayan Saul kaşlarını çattı. 'Bay Styles'ın sekreteri rahatsızlanmış. On dakika içinde orada ol.'
Başımı salladım.

Bayan Saul ofisine girdikten sonra bağırmamak için kendimi zor tuttum. Çığlık atmak istiyordum. Onun yakınında olunca dayanamayacağımı biliyordu.Benim hakkımda her şeyi biliyordu. Beni tanımıyor demekle en büyük hatamı yapmıştım. Tanrım! Pezevenk herifin tekiydi. Sinir bozucuydu ama ben hala onu salak gibi seviyordum. Aslında onu sevmiyordum ona aşıktım. Bu büyük bir sorundu, bu duygunun kalbimden gitmesi gerekti. Hiç iyi hissettirmiyordu.

Çöp kovasındaki çiçeğe son bir bakış atıp asansöre yöneldim.

Masanın üstünde yok yoktu. Çalışmam gereken dosyalar hazırlanmışi Starbuckstan bir kahve alınmış üstüne ikimizin isminin birleşimi yazılmıştı 'Hella.' Saçmaydı. Gerçekten böyle şeyleri saçma bulduğumu zaten bilmesi gerekiyordu. Böyle ergence şeyleri hala yapmaya devam etmesi şaşılacak işti.

Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin