Çıldırtan Aşk-33.Bölüm

8.4K 326 66
                                    

Heeey! Tamam bana kızmayın bölümü anca yazabildim. Bu ilham denilen şey sanırım şu sıralar babamın izne girmesiyle benden gitti :D 
Finale son 3 bölüm kaldı :( Sizi seviyorum kuzuulaar. 
Okuyanlara teşekkür ederim. 
Vote atanlara çok teşekkür ederim.
Yorum atanlara ultra teşekkür ederiim :D 
Ehehe :D 

DoaAkren
ALeyanaaHoran
cisem873
LoganİsMyBoy
Fidan_Asadli
yagmur2452
Esrayanik
xNutellasRumo
tugceeekls
dlnerkal26
ananaslipijama
ZAYNgalpMERVE
Emma_Watson
rockvato
nutelladeniz
hayalperest_nur
AlinaKaynak
Edaozaltun
BuseAleynaUsta
serraltunkum
NHLeylaNurKervan
goodgiirll
HaroldsLovelyCat
mdnemzlm
dilsatece1
Ihaventgotname
kyliemanson
bad_girl99
leyuuum
MeldaAr
Die4Gomez
Nutellalalalalala

Alışa gelmiş isimler ve arada çok çok nadir yeni isimler var. Yorum atanlara çok çok teşekkür ederim. Ama inatla yorum atmayanlara sitemliyim. Yakında final vereceğim ve hikayemi kimlerin okuduğunu merak ediyorum. Tabi onlar hala inatla yorum atmıyorlar :)Yine de teşekkürleer.

Bu arada hikayeye değişiklik yapıp biraz Nora'dan anlattım. Umarım seversiniz.
Sınır +115 vote ve yapabildiğiniz kadar bolca yorum :D 

İyi okumalar!


Gözlerimi elindeki silaha sabitledim. Ağzımdan çıkan karbonhidrat odanın içinde dağıldı. Kalbim birazcık daha fazla atıp, daha çok kan pompalıyordu. Geçen sefer Andy'e küfür eden gergedanım bir köşeye sinmiş olacakları izliyordu. Ne olacağı belliydi. 'Bir ölü, bir katil.' Ah! Ne kadar klişe değil mi? Tutkulu bir aşk vardır. Birbirlerini delice severken hoop biri ölür. Sonra bizde o filmi izlerken hüngür hüngür ağlarız. İçimden gelen gülme hissini dudağımı ısırarak durdurdum. Ne yani? Burada kıkır kıkır gülemezdim. Birazdan öleceğimi düşününce bu mantıksız geliyordu.

'Ölüm zamanı... Tik tak!' dedi Andy arsız sırıtışı yüzündeydi.
Gözlerimi devirdim ve 'Özgürlüğün bitecek.' dedim.

Hayatını maff ettiğimizi düşünüyordu. Aslında şu elindeki silahla geriye dönüş bile yapamayacaktı. Burada ve cehennemde cezalandırılacaktı. Bana ise bir ödül verecekti. Nefes almaktan bile yorulmuş biri olarak söylüyorum. Ölüm bana hediye gibiydi, ah tabi bir de hayal kırıklığı... En azından Harry'nin beyazlamış saçlarını görmek isterdim ve onu bir kere daha haklı çıkarmamak.

Hala bir inatlaşma içindeydim. Onun haklı çıkmasından nefret ediyorum. O haklı çıkmayı bile hakketmiyor. Ama tabi yine haklı. Andy'le görüşmemem konusunda da haklılığı birinci sırada.

'Beni böyle vazgeçiremezsin.' dedi Andy elindeki silahı avcunun içine vurarak.

Umarım o silah götüne girer.

'Demek eline bir silah alıp kral olunabiliyormuş.' dedim gülerek.
Oda benim gülümsemi aratmayacak bir şekilde gülümsedi 'Eline bıçak alıp kraliçe olunduğu gibi.' dedi.
Adamımız bir de iyi laf sokuyordu ha?

Ah! Öldüğümde hayatın nasıl geçti dediklerinde götüme tuttuğum bıçak girdi diyeceğim. Ah? Umarım bir de beni o kurşunlarla delik deşik ettiğinde öbür tarafta da delik deşik dolaşmam. Dolaşmam değil mi? Belki orada benle evlenebilecek düzgün bir erkek bulurum. Yani... Ya da ben Harry'i beklerim. Acaba ben ölünce başkasıyla evlenir mi? Umarım böyle bir saçmalık yapmaz. Ya da ne yani? Ölmeyi mi bekleyecek?

Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin