BURASI ÖNEMLİDİR HİKAYENİN BAŞINA SİYAHLA YAZILAN YERLER İKİ GÜN ÖNCESİNE AİT YANİ ELLANIN HARRY'İ ÖPTÜKTEN SONRA OLANLARI ANLATIYOR. Bu arada herkese selaaam :D Biraz geç olsa da hikayemin kapağını yapan çok çok çok sevdiğim dostum tugceeekls teşekkür ederim. Ne kadar da resmi oldu :P Bu bölüm onun :D
Yorum ve votes için teşekkürleeeer.
Biraz daha atarlarsa çok mutlu olurum :D
Bundan sonra yorum atanlara bölümü ithafen yapacağım. :D
Multimedia ki şarkıyı dinlerseniz iyi olur.
İyi okumalar yorum ve vote vermeyi unutmayıın.
ELLA‘Gidemezsin. Buna izin vermiyorum.’ diye çemkirdim bileklerini daha sıkı tutarken. Onu yalnız bırakamazdım.
‘Ella bırak!’ diye diretti.
‘İzin veremem. Hadi gel bu gece benle kal. Hem iyi gelir. Eskisi gibi bir film açarız ama yine beğenmeyip kapatırız, konuşuruz.’ Diye devam ettim.Tutmuş olduğum bileklerini zorla ellerimden ayırdı ve hızla yürümeye başladı. Pişman olacağımı bilerek ama isteyerek koşarak önüne geçtim ve parmak uçlarımda yükselerek dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Dudakları sanki uzun zamandır bunu bekliyormuşçasına karşıladı dudaklarımı... Onu bu kadar özlediğimi tahmin etmemiştim. Dilimi zevkle damağında gezdirdiğim de büyük ellerini belime yerleştirdi. Dudaklarımız büyük bir uyumla devam ediyordu. Alt dudağımı ısırdığında ben inlerken o gülümsedi. Nefes nefese geri çekildiğimde gülüyordu. Başımı göğüsüne koydum ve nefesimi düzenlemeye çalıştım.
O sırada kulağıma fısıldadı: 'Yatak odana ne zaman gidiyoruz?'
Vücudum da bir şok geçerken geri çekildim ve yüzünü inceledim. Hiçte dalga geçiyormuş gibi değildi.
Elleri hala belimdeyken konuştum 'Bu konuyu konuştuğumuzu sanıyordum.'
Ellerinin dokunduğu yerden ateşler çıkarken ellerini belimden çekti. Ellerini çektiğinde kendimi boşlukta hissetsem bile belli etmedim. Yüz hatları gerilmiş, kaşları çatılmıştı.'O zaman beni niye öptün?'
'Çünkü... Öyle istedim.' diyerek omuz silktim.
Tanrım! Bu soru karşısında hazırlıksızdım. Alın size koca bir itiraf! Umarım ağzıma kuş sıçar.
Bileğimi sertçe tutarken konuştu:'O zaman bende şuan senle sevişmek istiyorum.'
Beni eve doğru sürüklemeye başladığın da şaşkınlıkla afalladım ve yere düşmekten son anda kurtuldum. Sinir katsayım yükseliyordu. Artık her an patlayacak gibi hissediyordum.
Onun başına vurdum ve oda durdu. Şaşkınca bana bakarken şaşkınlığından yararlanıp bileğimi kurtardım.
'Seni aptal! Oradan bakınca fahişe gibi gözüküyorum!' diye tısladım.
'Evet. Eğer öyle olmasaydın beni öpmezdin. Sonuçta aramızda bir şey yok.'
Fahişe.
Fahişe
Fahişe.Aramızda bir şey yok.
Aramızda bir şey yok.
Aramızda bir şey yok.İki cümleden hangisi mi beni kırdı? Ben koca bir ineğim biliyorum ama 'Aramızda bir şey yok' cümlesinden oyumu kullanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)
FanficAşkı, Sevinci, Mutluluğu, Acıyı, Nefreti, Üzüntüyü, Kıskançlığı Beraber yaşayacağınız bir hikaye... Harry Styles zor zamanlar geçiriyordur ve gün geçtikçe çekilmez biri haline dönüşüyordur ama onun yanında olmaktan bıkmayacak ve onun bu çekilmez hal...