Heey! Merhaba merhaba! İlk önce size kötü bir haberle başlıyorum =D Sınır koydum!! Ne güzel değil mi?
+80 vote ve +20 yorum gelmedenn yeni bölüm gelmeyeceeek :D Hem zaten biraz dinlenmeme ve düşünmem lazım ayrıca artık sadece bu hikayeyi değil başka bir hikaye daha yazıyorum =D Yakında yeni bir tane daha başlayacağım falan filan. Her neyse.
Bu arada geçen bölümün sonunda birkaç şey demiştim ilgisizsiniz falan filan diye her neyse vote ve yorum atanlar üstüne alınmamalı :D Onlardan özür diliyoruuum.
Yorum ve votes için teşkküleeeer <3 Size kocaman kalbimi sunuyoruuum.
Bu bölüüm @serraltınkum'un yorum için teşekkürleer bebek =D
İyi okumalaar.
HARRY
Dolgun dudaklarına dudaklarımı bastırdım ve onun uykusunu bölmenin hazzını yaşadım. İlk önce eliyle suratımı itmeye kalksa bile sonra bana sırtını dönmüş ve banada o şekilli poposunu izlemek kalmıştı. Ona yaslandım ve kolumu şekilli beline atıp göbeğinde daireler çizdim. Onun uykusunu bozmak tam bir hainlikti ama akşam ki romantik ve sıcak gecemizden sonra onu hala istiyordum. O benimdi. Bu kızın benim olduğuna kim inanırdı ki?
Fazla çıkıntılı olmayan kalçası ve zayıflıktan göbeği bile olmayan şu uyuyan güzel benimdi. Ah! Siyah saçları göğüslerine doğru inmiş onları kapatıyordu. Üşümüş olmalıydı ki kollarını birbirine sarmıştı. Doğrulup yorganı üstüne örttüm.
'Harry..' dedi uykulu sesiyle.
'Efendim?'
Hiçbir şey demeden bana döndü ve başını göğüsüme koydu. Kıkırdadım ve kollarımı ona doladım.
Haplarımı almadığımı fark ettim ama yanımda da değildi. Saat onbire geliyordu ve ben genellikle bu saatlerde ilaçlarımı içerdim. Ah! Burada kalacağımı tahmin etmemiştim ki? Ama tabi dayanamayıp El'in üstüne atlayınca böyle oluyordu.
El uyku sersemi doğruldu ve yarı açık gözleriyle etrafa bakındı.
'Giyinmeliyim.' diye mırıldandı.
Onu tuttum ve kollarımın arasına hapsettim.
'Hemen mi?'
Gözleri arzu ile parladı.
Biran da onu üstümde buldum. 'Harry Styles! Çok yaramazsınız.'
'Uykunuz açılmış gibi Bayan McNeill.'
Kıkırdadı ve dudaklarını karın kaslarımın üstüne bastırdı. Tanrım! Çok iyi hissettiriyordu!
Benim inleyişlerim yükselmişken durdu ve biraz bekledi. Ardından telaşlı sesi duyuldu'Tanrım! Harry işe gitmem lazım. Bugün günlerden salı!'
Üstümden hızla atladı ve banyoya doğru koştu.
'Hazır mısın?' diye seslendim bir kez daha. Kadınlar! Ah! Tek giyeceği akşam nazik ellerimle çıkardığım seksi elbisesi ve iç çamaşırları.
Önümde durdu 'Harry kilotumu nereye attın?' diye çemkirdi.
Onun bu haline kıkırdadım.
Karnıma sağlam bir yumruk attı. 'Seni şapşal adam! Gerizekalı! Kilotum yok diyorum. Gülüyorsun. Onu bul!'
Gülmeye devam ettim ve oda küfür etme devam etti. Bu kıza bayılıyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk-1.Kitap-(Harry Styles)
ФанфикAşkı, Sevinci, Mutluluğu, Acıyı, Nefreti, Üzüntüyü, Kıskançlığı Beraber yaşayacağınız bir hikaye... Harry Styles zor zamanlar geçiriyordur ve gün geçtikçe çekilmez biri haline dönüşüyordur ama onun yanında olmaktan bıkmayacak ve onun bu çekilmez hal...