- Ki az?- kérdezte Lau.
- Luke.
Luke:"Szia. Bocsi a zavarásért, de mikor jössz legközelebb órára?
- Mi írt? - megmutattam neki, majd visszaírtam.
Eli:"Szia. Nem zavartál. :) Szerdán mennék, ha jó neked."
Luke: "Igen jó, akkor majd találkozunk. :)"
Eli: "Igen, majd találkozunk. Jó éjszakát! xxEli"
Luke: "Neked is! xxLuke"
Leraktam a telefont, majd el is aludtam.
..............
- Akkor megyünk?- kérdezte Kelly.
- Aha.- bólintottunk rá mindannyian. Elindultunk a bevásárlóközpont felé. Bementünk egy jó pár ruhaboltba, de végül mindenki talált magának valamit, amit felvesz a bulira. Végül beléptünk egy fehérnemű boltba.
- Veszel valami szexit, hogy meghódítsd Lukeot? - nevetett Lau.
- Haha, nagyon vicces.- mondtam cinikusan.
- Bár mondjuk ha meglát a ruhádban, már nyert ügyed van.
- Kössz. - forgattam meg a szemem.
Vettem 3 szettet (bugyi, melltartó) a többiek is vásároltak dolgokat, úgy hogy beültünk egy kávéra. Az ital alatt átbeszéltük, hogy mindenkinek meg van ami kell, így hazaindultunk.
.............
- Na, hogy ment?- kérdeztem Luketól, miután befejeztem a Jet Black Heart utolsó akkordjait.
- Tetszett. Nagyon jó volt!- mosolygott kedvesen.
- Köszi.- viszonoztam a mosolyt.
- Mára akkor ennyi lenne. Okés?
- Rendben.- bólintottam.
Lementünk a nappaliba a többiekhez.
- Na sziasztok.- huppantam le Calum mellé.
- Csá csajszi!- üdvözölt Michael.
- Jut eszembe, a buliba, hogy kell menni?- kérdezte Ash.
- Gyalog, autóval, esetleg busszal.... Ki, hogy akar.
- A ruhára értettem.
- Úgy ahogy bulizni szoktál menni. - jelentettem ki.
- Oké, akkor nem kell semmi extra.
- Nem. Oh! Jut eszembe elhoztam a karszalagokat, kint van a kocsiban. Mindjárt behozom őket.
- Okés.- mondták.
Elindultam, kifelé felvettem a cipőmet, majd kivettem a kocsiból a karszalagokat, és visszamentem a fiúkhoz.
- Tessék, itt van mind a négy.
- Köszi.
- Hallod ingyenes a belépő?
- Nem.- adtam az egyszerű választ Lukenak.
- Akkor kifizetjük!- állt fel, majd ment volna ki, de a nappali ajtóban elé léptem.
- Engedj a tárcámhoz! - akaratoskodott.
- Nem!- jelentettem ki határozottan.
- Miért nem?
- Mert, egy mi hívtunk meg titeket. Kettő, megmondtam, hogy valamit fogok adni a gitár óráért cserébe ha akarod, ha nem.
- De ne már!
- De- de! Kéntelen leszel beletörődni!- dugtam ki rá a nyelvem.- Amúgy sem volt nagy pénz, úgyhogy nyugi.
- Mennyi volt?
- Kemény 4 dollár (3,92 dollár 800Ft). Nem halok bele. Úgyhogy ülj csak vissza a helyedre. - megvártam míg visszaül a helyére és csak utána ültem le én is a helyemre.
- Attól mi még visszafizetjük!- jelenti ki a mellettem ülő Calum, és kezdett felállni a másik 2-vel együtt. De én visszarántottam Calt a csuklójánál fogva.
- Nem, nem fizetitek vissza! Mi hívtunk meg titeket, úgyhogy mi fizetünk!
- De ne!- makacskodtak mind a négyen már.
- Milyen már, hogy te fizeted a miénket is?- kérdezték ingerülten.
- Nem érdekel, nem fogadok el semmit.- adtam a tudtukra higgadtan.
- Akkor hivatalos vagy egy ebédre velünk.- jelenti ki Mikey.
- Miért is?- húzom fel a szemöldökömet.
- Mert, ha összeadjuk a jegyeink árát, akkor az 16 dollár, és az majdnem egy ebéd.
- Nem akarok elmenni.
- Nem kérdés volt. Jössz és kész. Kösz.- vigyorgott Luke, majd lehuppant mellém büszke mosollyal az arcán. A többiek is helyet foglaltak, én pedig a helyemen duzzogtam.
- Most duzzogsz?- kérdezte Luke.
- Igen.- mondtam.
- Naaaaaaa!- ölelte át a derekamat oldalról és hozzám bújt, mint egy kisgyerek. - Ne durcizz! Kérleeeeeeek!
- Nem győztél meg.
- Kérleeeeeeeeek! Még puszit is kapsz, ha kérsz.- vigyorgott és adott egy hatalmas cuppanósat.
- Fhúúúúúúj! Megpuszilt egy fiú! - játszottam az ovist, a többiek pedig csak nevettek a hülyeségünkön.
- Durcizol még?- kérdezte kiskutya szemekkel.
- Nem.- mondtam nevetve.
- Azé.- vigyorgott.
- Játszunk valamit, vagy nézünk valamit?- kérdezte Mikey.
- Nézzünk egy filmet.- mondta Luke.
Mindenki beleegyezett, így berakott egy filmet, hoztak pattogatott kukoricát, meg mindent ami kell.
Elfeküdtem a kanapén , a lábaimat Luke ölébe raktam. A film tetszett, de hála a korán kelésnek, a dupla matek fakt-nak, és az egyéb alap óráimnak, fáradt voltam, így sikeresen elnyomott az álom.
Sziasztok!
Bocsánat, amiért csak most hoztam, és rövidebb is lett, mint a megszokott, de elfáradtam a héten, így csak most sikerült összehoznom egy részt. De szerencsére a félévi bizi jó lesz! :DD
Amúgy hogy tetszett a rész? Jelezzétek nekem!
És kinek, milyen lett a bizije, örültök vagy szomorúak vagytok valamilyen tantárgy miatt, és ha igen mi az? Írjátok meg kommentben, kíváncsi vagyok!
Sok sikert a hétre!
xxSimpleandComplicated
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Simple and Complicated
Hayran KurguElizabeth White. Aki azt hiszi teljesen átlagos, pedig egyáltalán nem. Kiváló a reál tárgyakból és az utolsó éve a gimijében. Barátnőjével, Laurával már sok mindenen keresztül mentek, de még mindig legjobb barátnők, és imádják egymást. Eli egyik bar...