28. rész

96 8 0
                                    

Közeledtünk egymáshoz. Ajaj, ez nem lesz jó!

De nem volt mit tenni, összeértek az ajkaink. Az övéi olyan puhák. Eszembe jutott a tegnapi szenvedélyes csókunk. Kezdtünk elmerülni. Már a konyhapulton ültem, miközben ő a lábaim között állt és a derekamat szorosan magához ölelte, amikor az udvar felől zajok jöttek, így egyből szétrebbentünk.

 Már a konyhapulton ültem, miközben ő a lábaim között állt és a derekamat szorosan magához ölelte, amikor az udvar felől zajok jöttek, így egyből szétrebbentünk

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

- Hé, emberek! Hozzátok az inniket, mert kint megakarnak halni! - jött be Kelly.

- Ühüm, persze, egy pillanat. - mondom elpirulva.

- Öhmmm, oké. Megzavartam valamit? - kérdezte.

- Nem, dehogyis. - válaszolt Luke, kicsit ő is zavarban volt. - nyugodtan menj vissza, mindjárt visszük.

- Okés. - azzal kiment.

- Fhuuuu - sóhajtottunk egyszerre.

- Figyelj ne haragudj, elragadott a hév.- meg a gyönyörű szemed- Nem akartalak letámadni.- szabadkoztam.

- Nem. Te ne haragudj! Én sem akartalak csak úgy lekapni. - mondta Luke.

- Szerintem felejtsük el, lépjünk túl az ügyön. - valójában nem akartam túl lépni, mert igenis tetszett a dolog, de ezt nem vallottam volna be neki.

- Okés.

Gyorsan megcsináltuk a limonádét és kivittük a többieknek.

- Végre, azt hittem kiszáradok. - sóhajtott Kev.

- Mi tartott ennyi ideig? - tette fel a kérdést Ash.

- Semmi. - vágtuk rá egyszerre.

- Hühü! Valami mégis volt! . vigyorgott Cal.

- Tényleg semmi. - szólt Luke.

- Inkább váltsunk témát.- javasoltam.  Éreztem Lau tekintetét, így rá néztem.

- Beszélnünk kell! - tátogta teljesen komolyan. Tudtam, hogy nem úszom meg. :/

Napoztunk még egy kicsit meg beszélgettünk erről-arról, majd mindenki haza szállingózott. Egyedül Lau maradt.

- Szóval, hallani akarok mindent. - mondta miközben a szobámban az ágyon ültünk.

- De.... - kezdtem volna, de félbeszakított.

- Ne mond, hogy nem történt semmi, mert úgy sem hiszem el.

- Ahjjj! - sóhajtottam.

- Na rajta!

- Annyi történt, hogy........


___________________

Sziasztok! 

Remélem tetszett! 

xxSimpleandComplicated 

This Simple and ComplicatedМесто, где живут истории. Откройте их для себя