29. rész

118 12 0
                                    

- Annyi történt, hogy bejött szólni, hogy kéne valami inni és akkor elkezdtük előszedni a poharakat és egyszer ahogy fordultam neki mentem a mellkasának és majdnem elestem de elkapott és miután megköszöntem neki, hogy elkapott, azon kaptam magam, hogy a szeme és a szája közt cikázik, ahogy észrevettem az övé is, aztán közeledtünk egymáshoz, és csókolóztunk. -a mondat végén belenyomtam az elpirult fejem a párnába.

-Nem mondod?- vidult fel Lau.

- De - mondtam bele a párnába.

- És történt még valami?

- Nem - vágtam rá.

- Szóval igen, na lökjed.

- Jó. - sóhajtottam, de a fejem még mindig a párnában volt. - Annyira belemerültünk, hogy már a konyhapulton ültem ő meg a lábaim között állt miközben a derekamat ölelte.

- Na mi van, beindultál? - lökött meg nevetve.

- Hagyjál! - fordultam felé.

- De most mi lesz? - komolyodott el.

- Hogy érted? - vágtam értetlen fejet.

- Ebből úgy tűnik, hogy tetszik neked. Nem?

- De.

- De úgy tetszik, hogy csak tetszik vagy komolyabban?

- Nem tudom - sóhajtottam.

- Miért? Mit érzel? - átment pszichológusba.

- Hát tetszik meg szeretek vele lenni és élvezem az ilyen pillanatokat, mint amilyen ma is volt, túlságosan is.

- Akkor lehet hogy szereted...

- Vagy csak dolgoznak a hormonok. - fejezem be mire bólint.

- Te tudod.

- Na és veled mi a helyzet?

- Semmi.

- Nem tetszik senki? Még Calum se? - kezdtem húzogatni a szemöldökömet.

- Nem.

- Ahaaaaaaa. Ahhoz képest jól elvoltatok.

- Az nem jelent semmit.

Megforgattam a szemem.

- Amúgy bocs, hogy elrontom a kedvem, de mit csinált tegnap Theo?

- Elráncigált tudod a hátsó folyosóhoz - bólintott- aztán a falnak nyomott, nekem támadt megpróbáltam sikítani, de lepofozott, aztán durván megcsókolt meg tapogatott. Épp hogy nem nyúlt bele a bugyimba. Én csak sírtam. Aztán gondolom Luke meghallotta a szipogásomat és jött.

- Sajnálom.

- Nem kell. Tudod, hogy utálom.

- Igen, bocsi.

Csak megráztam a fejem, hogy semmi baj.


**Luke szemszöge**

5 óra felé hazajöttünk Elitől és mindenki ment a szobájába. Már egy háromnegyed órája bent voltam a szobámba és zenét hallgattam amikor Mikey rontott be  a szobába.

- Történt valami? - érdeklődtem.

- Nem, de te most szépen elmeséled, hogy mi történt.

- Hogy érted?

- Jajj ne add a hülyét, tudod, hogy miről beszélek. Most szépen elmondod, hogy mi történt amikor te elmentél be Elinek szólni, hogy hozzatok ki innit.

- Jah, hogy azt. Már mondtuk, hogy semmi. - próbáltam terelni.

- Tudod, hogy mikor hiszem el? Soha.

- De..

- Ne ellenkezz! Mond el, tudom, hogy volt valami.

- Jó - sóhajtottam.

-Hallgatlak. - ült le az ágyamra.

- Szóval bementem innit kérni aztán nekiálltunk a poharakat leszedni és az egyik fordulásnál Eli neki ütközött a mellkasomnak és hirtelen majdnem elesett de elkaptam. Aztán a tekintetünk egymás szája és szeme között cikázott, majd csókolóztunk.

- Azt mit takar, hogy csókolóztatok? Mennyire merültetek el?

- Nem nagyon. - legyintettem.

-Szóval nagyon. Mit csináltatok?

- Fent ült a pulton én meg a lábaim között álltam és a derekát fogtam át. - vallottam be.

- Na ügye, és ez neked semmi? Viszont.

- Hmmm?

- Te mit érzel?

- Tetszik, de semmi extra. Szép lány szeretek vele lógni.

- Nem akarom, hogy az ilyen cselekedeteiddel magadba bolondítsd és utána csalódást okozz neki. Fékezd magad!

- Nem hiszem, hogy lenne ilyen mert miután megtörtént ez a mai, utána ő mondta, hogy felejtsük el.

- Az nem jelent semmit. Ez a lány túl jó ahhoz, hogy így járjon.

- Tudom, és értettem.

- Rendben.

- Okés.

Ezután kiment a szobámból.


** Eli szemszöge**

Vasárnap nem csináltam semmi különöset. Felkeltem valamikor 9-10 körül aztán tévéztem majd nekiálltam tanulni, este felé pedig elmentem fürödni majd bementem a szobámba, amikor az éjjeli szekrényen lévő telefonom jelzett, hogy üzenetem jött.

Abba a csoportba jött üzenetem amelyikben 5-en vagyunk (Luke, Ash, Cal, Mikey és én).

..........


_____________________________

Sziasztok! 

Na vajon ki és mit fog üzenni? 

Ha gondoljátok kommentben tippelhettek! :) 

Remélem, hogy tetszett! :) 

xxSimpleandComplicated 

This Simple and ComplicatedDove le storie prendono vita. Scoprilo ora