19. rész

128 10 0
                                    

- Na hogy áll?- kérdeztem amint felvettem a ruhám a buliba.

- Na hogy áll?- kérdeztem amint felvettem a ruhám a buliba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Jól. Tetszik. - bólint elismerően Lau. - És az enyém, hogy tetszik?

 - És az enyém, hogy tetszik?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Neked is nagyon jól áll.

- Köszi.

Felraktam egy kis sminket, végső simításként pedig egy matt bordó rúzzsal kikentem az ajkaimat. Átfésültem a hajam és felvettem a fekete magassarkúm.

- Hogy lehet neked ilyen egyenes hajad?

- Így születtem.- rántottam meg a vállam.

- Én is ilyet akarok.

- Én meg hullámosat. - szóval igen én hullámosat szeretnék, neki meg ami van hullámos, ahelyett olyan egyenest szeretne mint az enyém. Szörnyűek vagyunk...

Ő is megcsinálta az utolsó simításokat a sminkjén majd elindultunk a sulihoz. Bementünk az épületbe bejelentkeztünk és azonnal a fiúkkal találtuk szembe magunkat.

- Sziasztok. - köszöntünk egyszerre.

- Sziasz......tok - döbbentek le.

Megöleltük őket.

- Azt a rohadt. Jól néztek ki.- mondta Kev.

- Jah tök szexik. - mondta elismerően Matt és Dav.

- Hát kösz srácok. - mosolyogtam rájuk. - Ti sem festetek rosszul.

- Ki lett adva a parancs, hogy jól kell kinéznem. - mondta Dav utalva ezzel a tegnapi beszélgetésünkre.

- Lepakoltatok már?- kérdezte Lau.

- Aha.

- Akkor mi mindjárt jövünk. - mondtuk majd leadtuk a kabátokat, és visszamentünk. A táncos részen már javában ment a buli.

- Na jöttök táncolni?- kérdeztem tőlük.

- Nem, most nem. Majd később. -mondták.

- Hát jó. Lau te jössz. Ugye?

- Mindjárt, addig te menj nyugodtan.

- Kelly meg Emma már bent vannak. - szólt Dav.

- Okés.

- Akkor majd ha gondoljátok gyertek. - azzal elindultam megkeresni a csajokat. Nem volt nehéz dolgom.

- Csá csajszi! - üdvözölt Kel átordítva a hangos zenét.

- Sziasztok! - kiabáltam vissza.

- Jöttél táncolni? - kérdezte Em.

- Hát hogyne.

Kis idő múlva Lau is csatlakozott. Agyon táncoltuk magunkat. Kimentünk egyet szusszanni.

- Na mi a helyzet? - jöttek oda a fiúk.

- Semmi. Kell egy kis pihi. - sóhajtott Kel.

- Pedig olyan jó volt nézni ahogy mind a rázzatok magatokat. - áhítozott Matt.

- Aha, ahogy azok a lábak és azok a seggek. Uhh. - szórakozott Dav.- Már éppen azt akartuk megvitatni, hogy kinek van a legformásabb teste.

Szokásuk, hogy amikor táncolunk utána megjegyzéseket tesznek, legtöbbször valami ilyesmi, vagy perverzebb.

- Képzelem, hogy ilyenkor hogy sajnálhatjátok, hogy véget ért a magánszámunk. - nevettem.

- Oh, az nem kifejezés. - játszotta Kev.

- Nézzetek addig másokat. - ajánlotta Lau.

- Kit? - kérdezte Dav.

- Ühmmm.....

__________

Sziasztok!

Bocsi, hogy több mint egy hónapja nem hoztam részt.

Tudom, tudom, pedig volt hosszú hétvége, meg most szünet, de egyszerűen nem volt hozzá időm meg kedvem.

Annyira elvette a suli az időmet, és annyira kifárasztott, hogy örültem, ha szünetben tudtam pihenni.

Azért remélem nem haragszotok!

VALAMINT:

Amikor mondtam, hogy heti egy rész lesz, az nem úgy van. Mivel valamikor van időm, valamikor nincs.

Szóval arra jutottam, hogy rövidebb részek lesznek és gyakrabban.

**

Azért remélem tetszett a rész, és nincs harag. :)

Kommentben, vagy vote-val jelezzétek nekem a véleményeteket! :)

xxSimpleandComplicated

This Simple and ComplicatedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin