- Okés, Michael Clifford vagyok. Én énekelek, valamint gitározok a bandában. Mind a három fajta gitáron tudok játszani. Szeretek videó játékozni. Sokan furán néznek rám, mivel sokféle színű volt már a hajam, és szeretek új színeket kipróbálni. Úgy igazából nem tudok sokat mesélni magamról, szeretek hülyülni a fiúkkal. Testvérem nincs. Ha van kérdésed nyugodtan tedd fel. - mosolygott kedvesen.
- A hajfestésnek van hátsó szándéka, ugye? Mármint úgy értem, hogy a különböző színek használatának és viselésének van valami üzenete, és azért csinálod, mert valami történt veled. Ugye?
- Azt a kurva.- döbbent le.
- Mi az?
- Te ezt honnan tudod? Hogyan csinálod?
- Csak ráérzek az ilyen dolgokra, már van egy kis tapasztalatom, még ha nem is látszik. Mondták már, hogy olykor olyan vagyok, mint egy pszichológus.
- Hát erre most rendesen ráéreztél.- jelent meg egy erőltetett mosoly az arcán.
- Hé, figyelj, csak megkérdeztem, ne érezd magad zavarban, vagy kellemetlenül. Nem foglak faggatni, fel sem hozom többet, és nyugi nem mondok senkinek semmit, hogy : " Halljátok a 5SOS-ból, a Michael azért festi a haját, mert régen történt vele egy dolog.". Erről szó sincs, csak kíváncsi voltam. Rendben?- kérdeztem rá mosolyogva.
- Rendben, köszi.- mosolygott már ő is őszintén.
- Ugyan már, nincs mit köszönnöd. Ez természetes. Legalábbis nálam. Na gyere ide! - azzal felálltam odamentem hozzá, és szét tartottam a karom egy ölelésre. Felállt és megölelt, én a nyakát öleltem át, ő pedig a derekamat. Ölelés után pedig visszaültünk a helyünkre.
- Ez durva volt.- mondta nekem Ash, ahogy visszaültem a helyemre, az az Luke mellé, a kanapéra.
- Miért?- néztem rá értetlenül.
- Te vagy az első, aki Michael első bemutatkozásánál ezt megérezted.- magyarázta Luke.
- Ez van. Ilyen vagyok.- rántottam meg a vállam.
- Na melyikőtök jön?- néztem Ashre, majd Lukera.
- Majd én! - mondta Ash.
- Rendben.
- Na szóval Ashton Irwin vagyok. Én vagyok a dobos a bandában. Igazából semmi extra. Én vagyok a legidősebb a bandából, 21 éves, de nagyon sokan engem néznek a legfiatalabbnak, mivel én vagyok tele mindig hülyeségekkel, de kell, komoly is tudok lenni. Írt sokat tudok nevetni. Van kettő tesóm, egy húgom, Lauren, és egy öcsém, Harry.- mesélte.- Kérdésed van?- nézett rám kedvesen.
- Nincs.- ráztam a fejem. - Akkor most te jössz!- fordultam Luke felé és török ülésbe ültem, ügyelve arra, hogy rövid nadrág ne csússzon túlságosan fel a combomon.
- Mit szeretnél tudni- Kérdezte rám szegezve kék szemeit.
- Bármit! Amit csak elmondasz.- mosolyogtam rá.
- Mit tudsz?
- Luke Hemmings vagy, a 5SOS- ban énekelsz és gitározol. 19 éves vagy, a rock és a punk zenét szereted. Meg...- elgondolkoztam. - csak ennyit tudok.
- Okés. Nos, akkor van két bátyám, Jack és Ben. Nagyon szeretem a családomat és a fiúkat. Imádok zenélni, vagy csak a barátokkal lenni és hülyülni. Szeretek olyanokkal lenni, akik megértenek, akikkel ki lehet elemezni egy számot teljesen, és aki élvezettel hallgat zenét.- mondta.- Egy kérdésem van hozzád, mi az a tevékenység vagy dolog ami nélkül nem tudnál élni?
- Zene.- válaszoltam egy kis gondolkodás után. Ő csak bólintott.
- Van egy kérdésem. - szólt Ash.
- Igen?
- Az, hogy zene nélkül nem tudsz élni, annak van egy oka, mármint olyan dolog történt veled, amit a zene segített átvészelni.
- Igen, két dolgot is. Az egyiknél 6.- os voltam, és akkor még Magyarországon éltünk. A másik ilyen dolognál pedig 10.-es voltam, az az 16 éves.
- Mi történt? - kérdezte Cal aggódó tekintettel.
- Arról nem szeretnék beszélni, majd egyszer elmesélem, de ha nincs zene, vagy nincs mellettem Lau , és még a többiek, akkor valószínűleg nem éltem volna túl 2 évvel ezelőtt történteket. - mondtam és lefolyt egy könnycsepp.
- Hé. Ne sírj! Ránk számíthatsz!- mondta Cal. Odajött és átölelt, majd a többiek is becsatlakoztak.
- Tudod, igaz, hogy csak most ismertelek meg, de én máris kedvellek.- gondolkozott el Mikey.
- Én is.- mondta a másik három egyszerre.
- Köszönöm srácok, és én is kedvellek titeket.
Ekkor megszólalt a telefonom, előkaptam a zsebemből. David hív.
- Bocsi.
- Semmi, vedd csak fel.- mondta Ash.
- Köszi.- nyomtam meg a zöld ikont.
- Szia, mondjad!
- Szia. Na milyen volt a gitár óra?
- Jó volt. Még mindig itt vagyok, és a srácokkal beszélgetek.
- Melyik kell?- kérdezte nevetve.- Amúgy üdvözlöm őket.
- Oké, átadom, amúgy egyik sem.
- NA, jó persze...- hitetlenkedve.
- De komolyan mondtam!
- Oké. Tudod, hogy szeretlek.
- Én is.
- Na hagylak. Szia
- Szia. Puszi. - azzal letettem.
- A pasid volt?- kérdezte Mikey.
Sziasztok!
Itt a nap első része, még hozok ma egyet minimum!
xxSimpleandComplicated
ESTÁS LEYENDO
This Simple and Complicated
FanficElizabeth White. Aki azt hiszi teljesen átlagos, pedig egyáltalán nem. Kiváló a reál tárgyakból és az utolsó éve a gimijében. Barátnőjével, Laurával már sok mindenen keresztül mentek, de még mindig legjobb barátnők, és imádják egymást. Eli egyik bar...