- Nem, még nem. - motyogta.- Köszönöm, hogy törődsz velem, de egyenlőre csak annyi, hogy folyamatosan visszatérő rémálom.
- Rendben, amúgy nincs mit köszönni. De aludjunk, mert neked holnap suli.
- Tényleg. Hogy kerültem ide?
- Bealudtál film közben, nem akartunk felébreszteni, így szóltunk Launak, szóval reggel hoz ruhát, eltudod itt intézni a reggeli teendőidet, és tudsz menni a dolgodra. Amúgy ez egy vendégszoba.
- Okés, köszi. Mindent!
- Még mindig nincs mit. De jó éjszakát, álmos vagyok! - ásítottam egy hatalmasat.
- Jó éjt! - majd elaludtunk.
** Eli szemszöge **
* reggel *
Amikor felébredtem nem volt mellettem Calum. Ránéztem az órára 6: 07. Kikeltem az ágyból és lefelé igyekeztem. A konyhában megtaláltam a csapatot.
- Jó reggelt! - mondtam mikor beléptem a konyhába.
- Jó reggelt! - köszöntek vissza.
Leültem a konyhapult előtt lévő bárszékek közül az egyikre, Ash mellé.
- Kérsz kávét? - kérdezte Cal.
- Nem köszi.
- És eszel rántottát? - fordult a tűzhely felől felém Luke.
- Ha kapok, akkor igen.
- Okés, mindjárt kész . - mosolygott, majd visszafordult a tűzhely felé.
Megdörzsöltem a szemeimet, majd a kezeimre ráhajtottam a fejem és ásítottam egyet.
- Fhúúú, de fitt valaki! - utalt rám Ash.
- Hagyj.
- Na mi van, nem tudtál aludni?
- De. Csak még így is fáradt vagyok. Ráadásul hosszú napom lesz. - sóhajtottam.
- Miért? Mi a mai programod? - érdeklődött Mikey.
- Először suli, 7 órám lesz. Abból 1 nyelvtan, majd egy matek, aztán 1 biosz, amit utálok, utána dupla matek, és végül dupla tesi, ahol kifutom a belem. Aztán haza, majd fürdés, és vissza a suliba próbára a szalagavatóra, majd a legvégén haza, házi, tanulás és alvás.
- Fhu. Hát nem irigyellek. - mondta Luke.
- Ne aggódj, én se magamat, pedig úgy lennék itthon, mint ti.
- Azért mi sem vagyunk éjjel-nappal itthon. Be kell menni stúdiózni. -magyarázta Ash.
- Sajnállak, de komolyan. - játszottam el. -Itthon azt csinálsz amit akarsz, be kell menned stúdiózni, ahol meg azt csinálsz, amit szeretsz. Igazi átok, mondhatom. - forgattam a szemem.
- Jó mondjuk, igazad van. - vallotta be.
- Na ügye?- mosolyogtam . - Amúgy köszi, hogy itt alhattam.
- Nincs mit - mondták egyszerre.
- Tessék itt a reggelid. - rakta az asztalra Luke a rántottám.
- Köszi.- a többiek is szedtek, majd az asztalhoz ültünk és neki álltunk enni.
- Mmm. Finom lett. - dicsértem. Luke csak bólintott. Amikor csöngettek.
- Megyek. -állt fel Cal, majd beengedte Laut.
- Sziasztok! Jó étvágyat! - ült le az egyetlen szabad székre az asztalnál.
VOCÊ ESTÁ LENDO
This Simple and Complicated
FanficElizabeth White. Aki azt hiszi teljesen átlagos, pedig egyáltalán nem. Kiváló a reál tárgyakból és az utolsó éve a gimijében. Barátnőjével, Laurával már sok mindenen keresztül mentek, de még mindig legjobb barátnők, és imádják egymást. Eli egyik bar...