8. rész

162 10 0
                                    

- Oké, akkor utolsó évemet járom, 19 éves vagyok.- itt mindannyian meglepődtek.

 - Nyugi nem buktam meg, csak a suliban a matek szakra jelentkeztem, és ez 5 éves a 4 helyett, mert segít letenni a mester fokú matekot. Van egy bátyám, Jeremy. Nagyon jó a kapcsolatunk, viszont alig látom, mivel ő Magyarországon van a barátnőjével. Külön élek a szüleimtől, mivel ők sokat utaznak a munkájuk miatt, így könnyebb ez nekem és nem kell egyedül lennem, mármint úgy, hogy tudom, hogy amúgy ott élnek. Ezzel a megoldással könnyebb elfogadni. Apu tiszta ausztrál, anyu pedig félig ausztrál, félig magyar. Akárhányszor utaznak viszont el a szüleim, mindig ott vannak, ha szükségem van rájuk. Imádom a barátaimat. Főleg Laut, ő magyar, és mindig ott volt velem, bármi történt is. Rajta kívül még nagyon szeretem Kellyt, Emmát, Davidet, Mattet, és Kevint. Mindannyiukért bármit megtennék. Szeretnék gitározni, és ezért is járok Lukehoz, hogy segítsen megtanulni. Zenéből mindent szeretek, de inkább a rock, és a punk zene vonz, de szeretem a pop zenét is. Hát úgy nagyjából ennyi, de ha van kérdésetek, szívesen válaszolok.- mosolyogtam rájuk. Direkt nem mondtam, hogy a szüleim gazdagok, nem akarom, hogy így álljanak hozzám.

- Mivel szeretnél foglalkozni a suli után? - kérdezte Michael.

- Hát igazából, most szeretnék egy pár év pihenőt, ami alatt kiélvezhetem, hogy ennyi idős vagyok. Mellette szeretnék egy kicsit a modellkedéssel foglalkozni, ha összejön. Aztán vagy ezzel szeretnék foglalkozni, vagy belső tértervező szeretnék lenni.

- Mik a hobbijaid?- kérdezte Luke.

- Hát, zene hallgatás, rajzolás, meg szeretek kézműves dolgokat csinálni. Valamint a barátokkal lógni, hülyülni, meg olykor elmenni bulizni velük.Régen kosaraztam, szóval a sportolás se áll nagyon messze tőlem. Szeretek még énekelni, de csak ritkán, mivel szerintem szörnyű hangom van.  - magyaráztam.

- Majd meghallgatjuk. - vigyorgott Ash.

- Majd! De az nem mostanában lesz.- jelentettem ki. - Na ki a következő?

- Én! - jelentette ki Cal.

- Okés.

- Na szóval Calum Hood vagyok. A bandánkban én vagyok a basszus gitáros, és imádok zenélni és a rajgókat is. Ezenkívül focizni szeretek, és sportolni. Van egy nővérem Mali- Koa. A családomat szeretem a legjobban, amibe már a fiúk is beletartoznak, nélkülük unalmasak lennének a napjaim.- nevetett a végén.- Sokan azt hiszik, hogy ázsiai vagyok a sötét hajam és a szemeim miatt, pedig nem, teljesen ausztrál vagyok. - mosolygott.- Ha kérdésed van Eli, akkor szívesen válaszolok.- mosolygott rám.

- Egyenlőre nincs, majd kérdezek ha eszembe jut valami.- viszonoztam a mosolyát.

- Na akkor most én jövök. - jelentette ki Mike.

- Hallgatlak.- mosolyogtam rá.

Sziasztok!

Tudom, rövid lett... DE holnap remélhetőleg lesz időm és hozok legalább kettő részt!

xxSimpleandComplicated




This Simple and ComplicatedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang