A kihagyások okai

78 3 0
                                    

Nos, hátnem sokan tudjátok (igazából csak aki személyes ismer az tudja xD).
Szóval ennek az egésznek kettő oka van:
1.
Én ebben a tanévben írom a felvételit, amin nagyon sok múlik,mivel ahova szeretnék menni, oda a pontok többséget a felvételin elért pontszám teszi ki.

2.
Nem tudom, hogy más velem egy idősnél is ez van, vagy csak a mi sulinkban van ilyen. De rengeteg minden van. Hol dogát irunk, hol feleltetnek, hol valamilyen verseny van, hol valamilyen szereplés. Úgy igazából egyik héten sincs nyugtunk.
Úgy képzeljétek el, hogy majdnem minden este 10-kor (volt amikor 11-kor) fejezem be a tanulást, után még összepakolom a táskám, elmegyek fürdeni és ágyba keveredek addig majdnem éjfél van. Aludni nagyon nem tudok, fél egy mire elalszom aztan 6 óra- fél hét fele kelés, mert vagy nulladik van és be kell érni hét órára, ráadásul nem is egy köpésre lakom a sulimtól...
Suli után meg ha van plusz órák aztán mire haza érek van már 5óra is, akkor még vacsi meg egy fél óra pihi, majd tanulás és újra kezdődik minden...
😭😭😭😭

Az alvásra visszatérve, most hülyén fog hangzani annak, akivel még nem volt ilyen, de már ahhoz is néha fáradt vagyok, hogy aludjak. És ez komoly, mire meg elalszom és jönne az alvás azon része amikor az ember teljesen kikapcsol szinte kelhetek is fel...😥😥

A részekre visszatérve remélem megértitek, hogy miért nincsenek sűrűbben. Most a téli szünet is a felvételi feladat lapok gyakorlásából fog állni.
De remélem azért tudok részeket hozni!
Mindenkinek kellemes pihenést a szünetre!!
😘❤❤❤

xxSimpleandComplicated

This Simple and ComplicatedWhere stories live. Discover now