33. rész

108 10 0
                                    

** Eli szemszöge**

Luke, kihúzta nekem a széket, ahova a figyelmességét megköszönve leültem.

Egy kör alakú asztal volt gyönyörűen megterítve. Jobbra foglalt helyet Luke, mellette Ashton, mellette Calum, mellette meg Mikey aki az én bal oldali szomszédom volt.

A pincér felvette az ital rendelésünket majd az étel rendelésünk felsorolás után türelmünket kérte, amíg elkészülnek a fogások.

A várakozást beszélgetéssel töltöttük.

- Na és hogy tetszik a hely? - kérdezte kíváncsian Ash.

- Nagyon tetszik. Hallottam már erről a helyről és tervben is volt, hogy a családdal valamikor eljövünk de nem jutott rá idő.

- Akkor jól választottunk? - szól a mellettem ülő Mikey.

- Igen. Ti ismertétek a helyet?

- Egyszer voltunk eddig itt. De akkor nagyon finom volt a kaja. - valja be a másik szomszédom, az az Luke.

Calum igen csendben van, valami nem oké. Majd ha lesz rá alkalmam rá kérdezek.

- Na és milyen volt a suli? 

- Hmmm... Elment, szerencsére elmaradt a tesim.

- Nem szereted? - kérdezi Ash.

- Nem a tantárggyal van a bajom, hanem a tanárral. Nem csinálunk mást, csak futunk és nem azt mondom, hogy nem szeretek mozogni, vagy ilyesmi. De azért egy kicsit nagyon sok. Főleg, hogy egyik nap van dupla tesink, és akkor első órán csak mi vagyunk, a másodikon meg jön ügye Matték osztálya is. És mi mind kettőn vagy futunk vagy valami hasonló. Ők nekik meg a tesi tanárjuk tök aranyos mert megcsináltatja a feladatokat meg a méréseket, mikor mit kell csinálni, utána meg játszhatnak. Szóval értitek.

Bólintanak.

- Konkrétan a tanárotok egy szadista. - fordítja le Ash.

- Jah, valami olyasmi. - nevetem el magam.

A többiek is egy jót nevetnek Ash kijelentésén. A pincér kihozza a rendeléseinket. Én kapom meg először és a pincér nekem külön jó étvágyat kíván, amin egy kicsit meglepődöm. Amikor az összeset kihozta, csak akkor mondja a többieknek is egybe.

- Bejössz neki. - szól Luke.

- Hmm? - fordulok felé.

- A pincérnek. Bejössz.

- Gondolod? - kérdezem.

- Biztos vagyok benne.

Megrántom a vállam, majd egymásnak jó étvágyat kívánunk és neki látunk az elénk rakott ételeknek. Hmm, nagyon finom.

Mikor megettem megtörlöm a szám a szalvétában és fújok egyet. Én ettem meg utoljára és a többiek mind engem figyelnek.

- Desszertet? - kérdezi Mikey.

Mindenki bólogat kivéve én.

- Eli? - fordul felém.

Megrázom a fejem. - Nem köszönöm, ti egyetek nyugodtan, de én nem kérek. Mindjárt szét durranok. Ráadásul ma még Davenek fel is kell emelnie.

- Hogy értetted, hogy Davenek fel kell emelnie? - kérdezi Cal, mikor kértek még mindannyian desszertet. Na azért néha megszólalt de nem ő volt a fő duma gép az ebéd alatt.

- Ugye mondtam, hogy fél négyre vissza kell mennem a suliba. -  bólintanak. - Na ugye mivel idén végzünk, ezért van ugye szalagavatón a keringő, amit be kell tanulni meg próbálni, és Dav a párom. A táncban meg van egy része ahova beleraktak egy emelést. - bólintottak, hogy értik.

This Simple and ComplicatedМесто, где живут истории. Откройте их для себя