25. rész

109 10 2
                                    

- Nem értem. Mi olyan nagy cucc, hogyha látom a bugyijaid?

- Az, hogy azok az enyémek én nem vagyunk olyan viszonyba, hogy csak úgy turkálj az alsóneműs fiókomban.

Morgott egyet, de nem nagyon izgatott.Leült Luke mellé az ágyra én pedig kihúzom a megfelelő fiókot.

- Lukenak is adsz ruhát, ügye?

- Ühüm. - bólogatott.

Kiveszek kettő pólót, kettő nadrágot.

- Ha gondoljátok le is fürödhettek és akkor pizsinek is jó.

- Okés.

- Akkor adjak törülközőt is? - mindketten bólintanak.

Bemegyek a fürdőbe és előhalászok kettő törölközőt.

- Itt van minden. - rakom le egy kupacban.

- Köszi. -mondják egyszerre. Ez már ijesztő.

- Na akkor amíg ti elkészültök addig én lent előkészítem a terepet.

Lent csinálok popcornt, amit beviszek a nappaliba, mellé gumicukrot, colát és pokrócokat is veszek elő. Előveszek egy pár DVD-t amik közül tudok választani, amikor Luke jön le az emeletről.

- Na, hogy állsz? Kell segítség?

- Nem, köszi. Már meg van minden. - mosolygok rá. - ott vannak a filmek amik közül tudtok választani.- mutatok az asztalon heverő kupacra - de ha egyik sem lesz jó akkor lehozom a laptopomat és akkor a neten keresünk valamit.

- Okés. - lehuppan a kanapéra, én is leülök mellé. - Lehet egy kérdésem?

- Persze.

- Együtt vagy Dave-el?

- Neem. Tudod a miénk egy elég fura kapcsolat. Van egy csomó olyan megjelenésünk amikor egy külső szemlélő azt hihetné, hogy együtt vagyunk de nem. Szóval igen, volt van rá példa, hogy együtt alszunk, hogy megöleljük egymást, vagy megpusziljuk egymást, de nem. Ő olyan mint egy nagyon jó tesó. - ekkor leért David is.

- Na mi a téma?

- Semmi. Éppen azt magyarázom Lukenak, hogy akármennyire néha úgy látszik, hogy együtt vagyunk, valójában nem.

- Ez így van. Viszont akármennyire hihetetlen még pucéran  is láttam Elit. - ecsetelte David vigyorogva.

- Ez igaz? - fordult felém hitetlenkedve Luke.

- Igen, ugyanis ha valaki a saját házában fürdik neki akkor kell bejönnie és órákig pisilnie. Ráadásul még azt se mondhatja, hogy az az egyetlen wc ebben a házban.

- Ez van, amúgy az volt a legközelebb. De hidd el azért örültem neki.

- Képzelem. - forgattam a szemem.

- Ha te azt tudnád, hogy olyankor mi játszódik le a fejembe...

- Nem akarom tudni. - állítottam le mielőtt belekezdene. - De ti válasszatok pizsit amíg én átveszem a ruhám.

- Csak nehogy most jöjjön rám a pisilhetnék. - nevetett David.

- Mész másik klozira vagy csomót kötsz rá - figyelmeztettem, mire Luke felnevetett.

- Hát ez jó volt Eli. - lepacsiztunk majd mentem a szobámba.

A pizsim egy egyszerű  rövid nadrág volt és egy nagy póló. Bementem a fürdőbe és gyorsan átöltöztem majd leápoltam az arcomat és már jöttem is le.

-Na megjöttem.

-Okés.

- Figyu Luke. -szóltam neki.

- Hmm?

-Lehet egy kérdésem?

- Aha.

- Hogyan jött szóba ez a gitáros dolog és hogyan hallottál rólam?

-......

_____________________

Sziasztok!

Bocsi, hogy mostanában nem hoztam részt de mindig kiment a fejembe és egy teljesen más story jár a fejembe. Viszont azt nem még ide kiírni mivel csak egy ötlet foszlány van csak meg.

Na mindegy.

A lényeg, hogy ezt meghoztam. :)

Remélem tetszik! 

Tessék csillagozni és kommentelni! :)

xxSimpleandComplicated

This Simple and ComplicatedWhere stories live. Discover now