16. rész

116 10 0
                                    

** Luke szemszöge**

A film közben oldalra néztem, és azt vettem észre, hogy Eli bealudt. Édesen szuszogott, biztos fárasztó napja volt.

- Pszt! Srácok! - szóltam a többieknek, mire egy emberként mind felém néztek.

- Nézzétek!- mutattam Elire.

- De aranyosan alszik. - jelenti ki Mikey. Jah, igen, igaza van.

Majd néztük tovább a filmet. A film végéig még mindig aludt Eli.

- Akkor úgy tűnik, ma nálunk alszik. - jelentette ki Cal.

- Aha. - ahogy kimondtuk, pittyegett Eli telefonja a farzsebében. (azért van ott, mivel rövid nadrágnál az első zsebbe nem igazán fér bele)

- Na ki veszi ki, hogy, megtudjuk ki keresi?

- Nem én. - jelentik ki a többiek.

- Miért nem? Eddig a legtöbb lánynál ez volt a célotok.

- Az igaz de, ha megébred, akkor elég ciki szituban lennénk, és mi nem akarjuk.- magyarázta Cal.

- Oké, akkor majd én.- sóhajtottam, majd Eli lábait kiszedtem az ölemből, és felálltam. Pont akkor fordult befelé, így a feneke felénk volt. Könnyű dolgom lesz. Óvatosan kivettem a telefont, hogy még csak véletlenül se tapizzak, vagy ébresszem fel. Nem mintha valami baj lenne vele, csak hát értitek, nem úgy van, hogy alszik, és akkor gyorsan letapizom.

- Lau kereste.- jelentettem ki, ahogy megnéztem a zárolt képernyőt. A telefonjába nem akartam turkálni, így csak azt láttam, hogy üzenete jött tőle.

- Biztos hiányolja.

- Jah mondta Eli, hogy majd beszélnie kell még vele.

- Akkor szólok neki, hogy mi a helyzet.- mondta Cal.

- Okés.- egyeztünk bele, ő pedig elment telefonálni. Pár perc múlva visszajött.

- Rendben, akkor holnap reggel hoz cuccokat, és akkor gyorsan elintézi itt a reggeli teendőit és mennek suliba. - magyarázza. Bólintottunk.

- Fel kéne vinni a vendégszobába.- szól Ash.

- Aha. - mondta Mikey meg Cal, de egyik sem mozdult meg csak nézték Elit.

- Akkor úgy látszik az is az én dolgom lesz.- motyogtam.

A háta alányúltam, meg a térhajlata alá. Felemeltem. Ő felém fordult, aztán már mentem is felfelé.

Bent a szobában letettem az ágyra és betakartam, a telefonját meg az éjjeli szekrényre raktam.

- Jó éjszakát! - nyomtam egy puszit az arcára, majd kimentem.

A fiúkkal vacsiztunk, majd mentünk aludni.


**Cal szemszöge**

Éjjel a a mellettem lévő vendégszobából kiabálást, zokogást lehetett hallani. Eli!!!!

Gyorsan felkeltem és átmentem. Még jó, hogy a többiek általában nem ébrednek fel az ilyenekre, de én igen. Talán még Luke az aki valamennyire, de ő még a folyosó másik oldalán van.

Mikor beléptem a szobában, megláttam Elit.

Fojt róla a víz és kiabálta, hogy: "Neeee! Nem akarom!". Miközben sírt.

- Hé Eli, kelj fel, nincs semmi baj. - rázogattam gyengén, mire felriadt, és rám emelte rémült tekintetét. - Nincs semmi baj, itt vagyok!- simítottam meg az arcát nyugtatás képen.

- Rosszat álmodtam.

- Tudom. De nyugodj meg, és próbálj meg aludni. - indultam meg kifelé.

- Várj!- szólt utánam. - Lehet egy kérésem?

- Persze. - mosolyogtam rá.

- Tudod, öhm.... itt maradnál, csak úgy, mint barátok. Mivel most félek egyedül.

- Ahogy szeretnéd. - bebújtam mellé.

Hozzám bújt, én pedig átöleltem. Még egy kicsit szipogott.

- Köszönöm. - motyogta.

- Nincs mit. - pusziltam bele a hajába.- Akarsz róla beszélni? Mármint amit álmodtál arról?e 

-.........

Sziasztok!  

Na sikerült összehoznom egy részt!  

Remélem tetszik, bár..... mindegy.  

Jelezzétek nekem a véleményeteket vagy kommentben vagy csillaggal!  

xxSimpleandComplicated  

This Simple and ComplicatedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang