** Eli szemszöge**
- Lauuuuuuuu! Mit vegyek fel? - kiabáltam a szobámból. Itt állok egy szál törölközőben, egy rohadt jó frissítő fürdés után, és nem tudom mit vegyek fel! Ráadásul már fél négy és még el kell készülnöm, és oda is kéne érnem.
Lau fél percen belül fent volt és a szekrényemben kutakodott a megfelelő ruha után, ami végül egy egyszerű sötétkék rövid nadrág volt és egy ujjatlan fehér ing. A hajammal nem sokat vacakoltam simán kifésültem és hagytam h egyenes maradjon. (Igen tudom sokan vasalják a hajukat, de engem a sors egyenes hajjal áldott meg így erre semmi szükség, ráadásul még a színe is jó, gesztenyebarna.) Egy kis sminket tettem fel, igazából csak eltüntettem az apró bőr hibákat, meg szempillaspirált használtam. Még egy szintén sötétkék színű félcipőmet felvettem majd búcsút intettem Launak, és elindultam. Gyalog mentem, mivel ismerem már eléggé Sydney-t így könnyen megtaláltam a címet, csak egy baj volt. Mielőtt becsöngettem volna megnéztem a telefonomon az időt, 16:18. A picsába, nem hiszem el, rohadt fontos és nem tudok időben ideérni, na mindegy már eljöttem akkor bepróbálkozok.
A ház amúgy hatalmas kívülről, valószínűleg nem egyedül él itt. Végül becsengettem, és vártam. Egy ideje ott álltam, már gondolkoztam, hogy elmegyek, mert vagy itthon sincs vagy nem akar beengedni, amikor halottam, hogy fordul a kulcs a zárban, majd kinyitódik az ajtó.
Egy magas, göndör, barna hajú srác nyitott ajtót.
- Szia! - mosolyogtam rá.
- Szia! Gyere beljebb!- tárta jobban szét az ajtót, hogy betudjak menni. Bent levettem a cipőmet.
- Mi járatban vagy itt? - kérdezte kedvesen.
- Lukehoz jöttem. Felajánlotta, hogy megtanít elektromos gitáron játszani.
- Ohh, szóval te vagy bizonyára, Eli. Luke már említett, már abban hitben élt, hogy el se jössz. Amúgy Ashton vagyok. - mosolygott kedvesen.
- Eli, bár ezt már tudod. - mosolyodtam el én is. - Luke-ot hol találom?
- Fent van a szobájában.
- Rendben. Fent melyik hol van a szobája?
- Csak menj fel, és jobb oldalt a 3. ajtó.
- Okés. Köszi.- mosolyogtam rá, majd elindultam.
Fent mentem a folyosón amikor két fiú jött velem szemben, azt hiszem ők is a banda tagjai.
- Sziasztok- köszöntem nekik.
- Szia.- mondták egyszerre. - Lukehoz jöttél? - kérdezte a vörös hajú srác.
- Igen.
- Oké, következő ajtó lesz az. - mondta mellette a kicsit kreol bőrű.
- Köszi. Sziasztok.
- Szia.- Hello.- mondták egyszerre.
A megfelelő ajtó előtt megálltam, egy mély levegőt vettem, majd bekopogtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
This Simple and Complicated
FanficElizabeth White. Aki azt hiszi teljesen átlagos, pedig egyáltalán nem. Kiváló a reál tárgyakból és az utolsó éve a gimijében. Barátnőjével, Laurával már sok mindenen keresztül mentek, de még mindig legjobb barátnők, és imádják egymást. Eli egyik bar...