27. rész

104 10 0
                                    

És BUMM! Beledobtak.

- Ezt még visszakapjátok.

- Persze- persze.- forgatta a szemét Dav.

- Jól van. - bólogattam. - Akkor legalább segítsetek ki! - kinyújtottam mind a két kezem.

- Rendben. - egyeztek bele, és mind a ketten megfogták az egyik- egyik kezem.

- Köszi.- mosolyodtam el, majd elkezdtem úgy tenni mintha tényleg kijönnék. Aztán hirtelen megrántottam mind a két kezem és mivel váratlanul érte őket, így mindketten fejest ugrottak a vízbe. A többiekkel együtt halálra nevettük magunkat miközben kiültem a medence szélére.

- El sem hiszem, hogy bevettétek. - nevettem.

- Na megállj! - indult felém Luke. Gyorsan felpattantam, mert azért mégis a 190 centijével elég veszélyes. Futottam, ő is utánam, de köszönhetően a hosszú lábainak utol ért, elkapta a derekamat és fűre a kerültem. Ő pedig szépen nyugodtan ráült a csípőmre.

- Szállj le rólam! - próbáltam lelökni, de hiába.

- Nem! - és elkezdte csikizni a meztelen hasam.

- Ne! Kérlek! Hagyd abba! - kérleltem fuldokolva.

- Nem, nem. - rázta a fejét.

- Naaaaaaa, de kérlek!

- Nem amíg bocsánatot nem kérsz!

- Jó. - sóhajtottam.

- Na, halljam!

- Sajnálom, hogy bedőltél! - nevettem.

- Igen? Te akartad. - kezdte volna megint csikizni a hasam.

- Jó, jó! Állj! - fogtam meg a kezét, amivel közelített felém. - Bocsánat!

- Azért! - azzal leszállt rólam, és elsétált.

Feltápászkodtam én is. - Paraszt! - szóltam neki.

- Óh szóval szeretnél még a csikizésből? - fordult vissza.

- Oké, befogtam.

- Okos! - bólogatott.

- Tudom. - dugtam ki rá a nyelvem.

Luk visszament a többiekhez, én pedig bementem a konyhába inni valamit.

- Eli! A srácok azt mondják, hogy ha lehetséges, akkor vigyünk ki nekik valamit inni. - jött be Luke.

- Jah persze, egy pillanat.

Szedtünk elő poharakat, bár az egyik fordulásnál neki ütköztem Luke mellkasának és majdnem elestem, de ő utánam kapott.

Túl közel került hozzám.

- Uhmm, köszi. - mosolyogtam zavartan.

- Nincs mit. - viszonozta a gesztusomat, de ahogy találkozott a tekintetünk, elvesztünk egymás szemében.

Úristen milyen szép szemei vannak!

Hirtelen azon kapom magam, hogy a tekintetem a szeme és a szája között cikázik, de ahogy látom az övé is.

Közeledtünk egymáshoz. Ajaj, ez nem lesz jó!!!

__________________________

Sziasztok!
Bocsi, hogy nem tegnap raktam fel! De azért remélem tetszik!

xxSimpleandComplicated

This Simple and Complicatedحيث تعيش القصص. اكتشف الآن