Şirkette takılıyordum. Akşama doğru Zeynep geldi. Bahçede yakaladım ve yanına gittim.
"Selam.. Naber?"
"İyi sen?"
"Bende iyiyim. Şey yapalım mı biz? Çıkalım mı?"
"Ne?" dedi gülerek.
"Y-yok.. Yok öyle değil dur sakin. Yani ç-çık-çıkalım mı derken.. Şey olarak çıkalım mı.. Yani.. Öhöhö.. Dışarıya çıkalım mı anlamında? Ne biliyim akşam çıkarız seni biraz gezdiririm. Yemek yeriz bişeyler yaparız yani ne biliyim."
"Tamam."
"Tamam?"
"Tamam." dedi ve güldü.
**
Akşam 8'de Zeynep'lerin evinin önüne gittim. Beyaz gömlek giyip siyah pantolonumun içine sokmuştum. Arabanın önünde bekliyordum. Bir süre sonra Zeynep geldi. Mavi mini bir elbise giymiş ve çok güzel olmuştu.
Arabama bindik. Sahile sürdüm yavaşca. Zaman geçsin istemiyordum. Sahile indik. Pilav yedik ve deniz kenarında yürümeye başladık. Daha sonra bir duvara yaslandık ve denizi izlemeye başladık.
"Valla insan.. denize mi baksın yanındaki güzelliğe mi.. şaşırıyor."
Güldü. "Bu sözleri tanıştığın her kıza söylüyor musun?"
"Hayır.."
Kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı. Pek inanmış gibi görünmüyordu. Kalkıp önüne geçtim. Bir elimi duvara koydum. Diğer elimle saçlarını sevdim yavaşca.
"Zeynep bak.. Sen farklısın. Ben şu ana kadar önüme çıkan tüm kızları yatakta hayal ettim açıkcası. İstediğimi aldıktan sonra kenara attım, onlara değer vermedim. A-ama.. Se-sen öyle değilsin. Ben sana öyle bakmıyorum. Benden sana zarar gelmez.."
"Neden bilmiyorum.. ama sana güveniyorum." dedi, gülümsedim.
Bir elimi yanağına koydum. Gözlerimin içine öyle bir bakıyordu ki.. Ürkek bakışlarının ardından gözlerini kapattı.
Yüzüne doğru çok yavaş bir şekilde yaklaşıyordum. Dudaklarına bakıyordum. Beni itmesinden korkuyordum ama tam tersi.. Resmen kendini teslim etmişti bana. İyice yaklaştım. Nefesi yüzüme çarpıyordu.
Dudaklarım dudaklarına değdiği anda hafifçe geri çekildim. Korktum.. Onu incitmekten, üzmekten, güvenini kırmaktan korktum.. Yapamadım. Geri çekilip alnımı alnına yasladım. İlk defa bir kadını üzmekten korkuyordum..
"Zeynep.. Çok güzelsin.."
Kafamı kaldırdım, gözlerimin içine baktı. saçlarımı sevdi. Parmaklarını yanağıma koydu.
"Artık buradan gitmemem için bir sebebim var." dedi kısık bir sesle gözlerimin en içine bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül Akşamı | TAMAMLANDI |
FanficHER EYLÜL YENİ BİR BAŞLANGIÇ... Birine aşık olmak güzel.. Ya birinde "aşk" olmak? Sahi.. Aşk nedir sevgili? Aşk ölümdür. Aşk her saniye yavaş yavaş ölmektir. Gözünü bile kırpmadan gireceğin bir savaştır AŞK... kadın çok sevdalandı. a...