6. | PILLOW TALK |

253 13 14
                                    

Gözlerimi açar açmaz, alarmı kapayıp tuvalete koştum. 'Alice çabuk çık oradan.' Diye bağırdım. Genelde bu konuşma Shawn ve Alice arasından olurdu ama dünden içtiğim biralar sayesinde böbreğim iflas etmeden tuvalete girmeliydim. Kapıyı yumruklarken, annem ve Taylor eve girdi. Ağzım yarım açık onlara bakarken, Shawn salondan gelip 'Orada Luke var. Ayrıca selam Tay.' Dedi ve annemle birlikte mutfağa girdi.

Tay'de neyin nesiydi böyle? Gözlerimi devirip sinirle bağırdım. 'Luke oradan şu saniye çıkıyorsun, lanet olsun.'

Taylor bana, ben de ona bakıyordum. Gerçi dünden dolayı onu affetmeyecektim.

O kim oluyordu da beni, arkadaşımın partisinden zorla kaçıyordu? Aptal.

Tamam, ona aşıktım. Onu çok seviyordum ama  neden böyle davrandığı hakkında hiç bir şey bilmiyordum.

Luke'un kapıyı açıp, ayağıma çarpması bir oldu. Taylor'a o kadar sinirliydim ki acısını bile hissetmeden tuvalete girdim.

Çıktığımda herkes mutfakta kahvaltı yapıyordu. Sessizce odama girdim. Odamdaki pencereden kaçabilirdim. Gidip, matematik okuluna kaydolacaktım.

Kıyafet seçerken aniden ama sessizce kapım açıldı ve içeri Taylor girdi.

'Odamdan çıkar mısın, Caniff?' Dedim ciddiyetle.

'Hayır, Rea.' Dedi rahatça. Bu rahatlığı beni daha da sinirlendiriyordu ve bunun farkındaydı.

'İyi bir teklifte bulunmak istiyorum?'

'Seni dinliyorum..' Dedi yatağıma otururken.

'Odamdan çık yoksa annemi çağırırım ve sende fizik dersinden kalırsın.'

'Sadece beni dinleyemez misin?' Dedi yorgun bakışlarıyla.

'Umurumda değil, Taylor tamam mı? Şimdi çık buradan.' Dedim bağırarak.

Kapıyı sertçe çarpıp odamdan çıktı.

Pişman mıydım?

Evet.

Fazlasıyla.

Deli gibi.

Ama sinirlenmesini istiyor muydum?

Evet.

O da fazlasıyla.

Peki sinirlendiği için başkasına veya kendine zarar vermesini istiyor muydum?

Asla.

Asla, bunu istemem.

******
Okula kaydolmuştum ve dönüşte kahve almak için, ufak kahve dükkanına girdim.

Tanıdık bir koku dikkatimi çekti, kahve kokusunu bastıran bir koku.

Taylor.

Gözlerimizin buluşmasıyla, gözüm yanındaki sarışın kıza takıldı. Çok samimi duruyorlardı.

Fazla samimi.

Ah tanrım, tekrar mı sarışın kız olayı?

Neden?

Gözlerimi kızdan ve Taylor'dan ayırıp kahvemi sipariş ettim. Hazır olunca elime alıp dışarı çıktım. Soğuk hava ciğerlerime kadar işlemişti.
Montumun cebinden sigarayı çıkarıp dudaklarıma yerleştirdim ve yaktım. Neden bunu yapıyordum hiç bir fikrim yoktu ama genelde bu gibi olaylarda -taylor'ın kalbimi delip geçtiği anlar- hep sigaraya ihtiyaç duyuyordum.

*****

Akşam yemeğinden sonra Taylor ders için gelmişti. Odamdaki pencereden arka bahçeye çıktım. Tekrar bir sigara yaktım, aslında ilk defa burada içiyordum.

Onsuzluktan ölüyordum.

Bir kere olsun ona rahatça davranamamak, dokunamamak yeterince yeterliydi bence sigaramı yakmam için.

Evin arka duvarına yaslanıp, gökyüzüne bakmaya başladım. Kapının açılmasıyla Taylor'ı görmem bir oldu. Yanıma geldi.

Nefesi yüzüme çarparken konuştu.

"Bir daha Rea, eğer bir kez daha elinde bunu görürsem." Dedi ve duraksadı. Elimdeki sigarayı alıp ayağıyla ezdi.

"Seni dinliyorum?" Dedim devamını duymak için. Sinirli gözüküyordu.

Tekrar kafasını kaldırıp gözlerini gözlerime odakladı.

"Evet Taylor?" Dedim hala cevap beklerken alaycı bir tavırla.

Dudaklarını, yavaşça dudaklarımın üstünde hissettirdi. Aniden geri çekilip, yaslandığım duvara yumruk attı.

"Siktir. Bundan daha fazlası olur."

YAZARINIZ SIZI COK SEVIYOR XX

YAZARINIZ YORUMLARI COK SEVIYOR XX

YAZARINIZ BIR HARIKA xx
P
TAYLOR NE YAPTIN SEN WKENENJDJD

teach meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin