20.

114 6 11
                                    

********* Alice

Evan'ın beni çağırdığı sınıfın kapısını açıp içeri girdim.

"Efendim Evan?"

"Alice." Dedi durdu ve yaklaştı. Ben daha ne olduğunu anlayamadan dudaklarını boynuma kilitledi. Onu anında itmeye çalıştım. Başarılıda oldum. Sınıfın kapısını açtığımda Luke'u gördüm, yanına gidip yüzümü omzuna yerleştirdim. Kendimi ona bıraktım. Ama beni kendinden uzaklaştırıp yüzüme bakmayı tercih etti.

"Tanrım boynuna ne oldu Alice?" Dedi eliyle dokunup. Evan yüzünden kızarmıştı.

Arkamdaki kapı açıldığında Evan ile Luke göz göze geldi. Luke beni bırakıp Evan'a yumruk attı. İstemsizce bağırdım. Ama Evan çoktan geri sarsılmıştı. Okul başımıza toplanmadan Luke yanıma geldi ve beni çekmeye başladı.

"Luke!" Diye bağırdı Shawn arkamızdan ama Luke durmadı.

Okuldan çıkınca ben bıraktı.

"Ne yaptı o sana?" Dedi sakin kalmaya çalışıyordu ama başarısızdı.

"Hiç bir şey Luke." Dedim ama sesim titriyor gibiydi.

"Eve git Alice, ben sana izin kağıdı alırım."

"Ders yapacak mıyız bugün?"

"Bilmiyorum Alice sadece eve git." Dedi.

Onu dinleyip eve ilerledim.

************* Rea

Taylor ile bir haftadır hiç konuşmamıştık. Fazlada umursamıyordum. Luke akşam bize geldiğinde herkes gergindi ama sonrasında izlediğim film ortamı yumuşatmıştı.

"Ashton birkaç gün sonra geliyor." Dedi Luke aniden.

Elimdeki bira şişesini masaya bıraktım.

"Özlemişim." Dedi Shawn.

"Bende öyle." Dedi Alice gülerek.

"Ne kadar kalacak?" Dedim.

"Bir kaç ay?" Dedi huzursuzca.

Bir kaç aylığına bile olsa Ashton etrafta olacaktı. Yani işte Taylor'ın yokluğu olmayacaktı sanırım.
Veya Ashton'ın beni tekrardan içine almaması için Taylor beni kurtaracaktı.

Biliyorum kısa oldu, biliyorum beni öldürmek istiyorsunuz. Ama ben sıkıldım :( xx

teach meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin