9.

184 10 13
                                    

(Az önceki bölüm çok kısa geldi kıyamadım kenememdmxi)

"Of uzatmayın işte, sadece Ian'la öylesine çıkıyoruz." Dedim beni öldürecek bakışların altında.

"O gün çokta şirindiniz siz Taylor'la." Dedi Alice hamburgerini yerken.

"Rea, yaptığın yanlış bir şey." Dedi Shawn her zaman ki tavırıyla.

"O gidip sarışın kızları becerebiliyor ama ben sadece biriyle çıkınca olay oluyor öyle mi? Adeletinizi s-" sokak kapısının açılmasıyla çenemi kapadım. Annem gelmişti ve yarım saat kadar sonra Taylor'ın dersi vardı. Her gün saat akşam 7'de burada oluyordu.

"Afiyet olsun çocuklar, Taylor geldi mi?" Dedi odasına girmeden önce.

Luke 'hayır' diyerek cevapladı.

Kapının çalmasıyla hepsi bana döndü. "Ben o kapıya asla ve asla bakmam." Dedim bakışlarına karşı.

"Rea, kapıya bakar mısın?" Diye bağırdı annem odasından.

Ah pekala lanet olsun. Gidip kapıyı açtım.

Havadan kızarmış elleri, yanakları, gözleri ve dudaklarına baktım. Fark etmiş olacaktı ki beni uyardı. "Beni izlemeyi bitirdiysen içeri geçebilir miyim Rea Mendes?"

Şaşkınlıkla güldüm. Rea Mendes ha? Pekala Taylor Caniff.

Onlar dersteyken odamda kitap okumuştum. Camımın tıklanmasıyla oraya baktım.

Ian.

Aklıma Taylor'ın o gece buraya camdan gelmesi gelmişti.

Elini bana uzattı, onu yukarı çekmeye çalıştım ve başardığımda ise üstüme düşmüştü.

Kapının açılmasıyla gözlerim kapıda ki Taylor'la buluştu.

Zamanlaması mükemmeldi.

"Şey ben araba kullanırız diyece- herneyse boşversene." Dedi ve kapını sertçe çekip gitti.

Peşinden gittim, ama arabasına binmişti bile.

Kapıyı açıp yanına oturdum.

"İn." Dedi gergince. Dediğini yapmayınca gaza bastı. "Pekala sen bilirsin, sonra erkek arkadaşının yanlış anlamasını istemem. Üstüme bir şey kalmasın." Dedi kalbimi kırıyordu.

"Jolly yanlış anlamaz umarım." Dedim ukalaca gülümseyerek.

"Sürtü- pardon senin gibileri takmaz, endişelenme." Dedi.

Ne?

Şakaydı değil mi bu?

Bu gerizekalının ağzına sıçacaktım.

"Taylor, gerizekalının tekisin." Dedim.

"Benimle düzgün konuş." Dedi gaza daha da basarak.

"Senden nefret ediyorum, Taylor."

"Etmiyorsun, güzelim." Dedi.

Fazla klişeydi ama sinirlenmiştim.

"Sikiyim seni Taylor, yavaşla bizi öldürmeye mi çalışıyorsun?" Dedim aniden.

"Yavaşlarsam bir daha gidememekten korkuyorum." Dedi. "Birini kaybedersem bir daha geri alamamaktan korkuyorum."

"Ne gibi bir şeyi kaybetmekten bahsediyoruz?" Dedim.

"Bakirliğimi, Rea." Dedi sinirle.

"Ne?" Dedim anlamsızca.

"Ian sana yaramıyor." Dedi.

"Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum." Dedim.

"Beni siktiğimin Ian'ı ilgilendirmiyor. Beni sen ilgilendiriyorsun. Kendine zarar vermen beni ilgilendiriyor. O çocuğun senin canını yakıp yapmaması beni ilgilendiriyor."

"Merak etme Taylor, kimse senin gibi canımı yakamaz."

teach meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin