7.

216 10 17
                                    

Kapının çalmasıyla Taylor'ın geleceğini tahmin etmiştim çünkü neredeyse her gün derse geliyordu. Kapıyı açtım ve yanında yine kafedeki kızı gördüm. İlk önce Taylor ardından da kız içeri girdi. Taylor annemi görünce duraksadı.

"Bu Jolly, kız arkadaşım. Sadece bugünlük biz dersteyken burada durabilir mi?" Dedi gözlerime bakarak. Ama annemle konuşuyordu.

Kız arkadaşı.

Pekala daha dün beni öpen ve beni önemseyen çocuk nereye gitmişti?

Gerçekten de elinden bırakmadığı telefon bile ondan akıllıydı.

Ona güvenmemeliydim.

Gözlerim dolarken, dış kapıyı sertçe çarpıp çıktım. Aslında şu an gidip o kendinden çok sevdiği arabalarını parçalamak istiyordum.

Luke'un abisi Jack'i görünce yanına gittim.

"Luke'a söyler misin Jack, beni merak etmesinler sadece kursta olacağım."

"Tabi ki Rea, iyi misin sen?" Dedi mavi gözleriyle bana bakarak.

"Pek sayılmaz." Dedim "herneyse teşekkürler."

Evin ilerisindeki parka gidip, bir banka oturdum. Gözyaşlarım aralıksız süzülüyordu. İlerideki tanımadığım çocuğa seslendim.

"10 dolara, o paketi değişir misin?" Dedim.

"Paket senin içi çok fazla değil mi?" Dedi yanıma oturarak.

"İnan bana kalbim bu paketle bile düzelmez."

"Kalbini düzeltemeyiz belki ama göz yaşlarını durdurabilirim." Dedi gamzeleriyle gülümseyerek.

Paketi çekip içinden bir tane aldım. Elindeki çakmağı yakıp, dudaklarımda ki sigarayı yakarken biri gelip aniden ismini bilmediğim çocuğun kolunu sertçe indirdi. Kafamı kaldırdığımda bunun Taylor olduğunu gördüm.

Kolumdan sertçe tutup beni kaldırdı. "Hey, canım yanıyor bırakır mısın?" Dedim ayağa kalkarken.

Bana cevap vermeden arabasının kapısını açtı ve beni sürücü koltuğunun yanına oturtturdu.
Kendisi de gelip arabayı çalıştırdı.

"Seri katil gibi davranmayı keser misin?" Dedim yola bakarken.

"Çeneni kapar mısın?" Dedi daha fazla gaza basarak.

"Taylor, yavaşla."

"Rea, kapa çeneni."

Cebimdeki sigarayı çıkarıp, arabanın çakmağıyla yaktım. Sigara dumanı içeriyi doldururken, Taylor aniden frene bastı.

"Lanet olsun, sana bunu yapma demiştim." Dedi bağırarak.

"Lanet olsun, sana güvenmiştim." Dedim gözlerim yine dolarken.

Camdan bakınca evimin orada olduğumuzu fark ettim. "İn şuradan." Dedi sertçe. Kapıyı açınca o da indi.

Zili çalınca Sasha kapıyı açtı, büyüyen gözlerimle ona baktım. Arkadan Shawn geldi. Taylor bileğimden beni içeri çekti. "Siz ikiniz bizi yanlız bırakır mısınız?" Dedi. İkiside Taylor'ı dinleyip evden çıktı.

Shawn'a bunu ödetecektim.

"Şimdi Rea, şimdi kaçamazsın." Dedi beni duvar ve kendi arasına alırken.

Kalbim istemeden de olda hızla çarpıyordu.

Nefeslerim hızlanmıştı ve sakin kalamıyordum.

"Biliyor musun ne var, git ve kız arkadaşını en sert şekilde bece-"

Cümlemi tamamlamadan dudaklarını hissettim.

Kalbim göğüs kafesimden çıkmaya çalışıyor gibiydi.

Geri çekilip "Biraz sakin olmaya çalış." Dedi ve devam etti. "Sana söyledim, bir daha sigara içersen, daha fazlası olur. Çünkü kendimi kaybediyorum."

"Vay be çok başarılı, filmlerdeki gibi." Dedi Alice aniden odasından çıkıp.

"Siktir, senin burada ne işin var?" Dedim panikle.

"Zeki ikizim, annemin öğrencisiyle öpüştü ve sigara içiyor." Dedi.

"Alice birine söylemeyeceğine söz ver." Dedim yanına giderek.

"Söylemeyeceğim ama tek bir şartım var; Luke'a söyleyin anneme şarkı olayını söylemesin. Anlaştık mı?"

"Anlaştık." Dedim ona sarılıp. "Herneyse ben dışarı çıkıyorum, görüşürüz"

Alice çıktıktan sonra Taylor'a bakmadan odama girdim. Peşimden gelip beni kendine çevirdi.

Gözleri tanrım, o muhteşem gözleri, dayanılmazdı.

Onun güzelliğinden gözlerim dolmuştu.

"Bu kadar sulu göz olma, Rea." Dedi gözlerimdeki yaşları silerken.

"Bu doğru değil." Dedim. "Senin bir sevgilin var, gidip onunla olmalısın."

"Evet var ama o-" sözünü kestim.

"Git buradan Taylor!" Bağırmıştım. "Git ve bir daha bana bu kadar yaklaşma."

"Seni daha da yakınımda tutacağım, Rea. Umarım kalbin yeterince güçlüdür."

Pillow Talk sizcede mükemmel değil mi? Sırf onun için iki bölüm art arda yazdım xx herneyse kalbim daha fazla bunlara dayanmıyor galiba xx neden sürekli şunu koyuyorum bilmiyorum ama çok zevkli (xx) magcon tour başladı bu arada (!) lanet olsun taylor caniff çok güzelsin ;) REKLAM: 5sos ve texting türünde bir şeyler arıyorsanız just saying e bakın slemeldmele ne kadar da reklamcı bir yazar. Herneyse umarım beğendiniz, ben beğendim skemdkjde ay ne kadar konuştum? Multinin hiçbir alakası yok sadece Taylor'a hayran kaldım orada ondan yani Ksmeöd her zaman ki gibi seviyorum sizi xx (not; where ls my comments?)

teach meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin