"Rea senin için aptal falan derdi ama bu kadarını da tahmin edemezdim Ashton." Dedi Alice.
"Karışmayın artık, bir kaç güne burada olucağım eskisi gibi." Diye cevap verdi Ashton bavulunu alırken.
"Geldiğinde aynı olan hiç bir şey olmayacak ama neyse." Dedim odama girip.
"Rea bebekleşme." Diye bağırdı Alice ama okulunu bırakması akıl alır bir olay değildi.
Bir kaç dakika sonra Alice her zaman olduğu gibi kapımı çalmadan içeri daldı.
"Ne oldu?"
"Alışverişemi gitsek Rea ya canım sıkıldı."
"Luke ile git." Dedim aklıma gelen ilk fikri paylaşarak.
"O da gelecek zaten poşetlere yardım falan eder." Dedi elindeki kurabiyeyi ısırdıktan sonra.
"Shawn?"
"O da geliyor, hadi kalk artık." Dedi oturduğum sandalyeden elini uzatıp beni kaldırırken.
Telefonumu yataktan alıp onu takip ettim.
Polisin bizi durdurmamasını dileyerek gittiğimiz yere sonunda varmıştık. Alice hemen beni de peşinden sürükleyip bir mağazaya soktu.
Beğendiği ne varsa hepsini askıdan alıp Shawn'a verdi.
"Alice yeter bence." Dedi Luke sakin ve kibarca.
"Yetmez Luke, sence bunlar çok mu?" Dedi Alice, Shawn'un tuttuğu bir ton kıyafeti gösterirken.
Son bir elbiseyide Shawn'a verdikten sonra beni ayrı bir kabine itti ve elime bir kaç parça kıyafet tutuşturdu.
"Bunları çabuk dene, bende yanda deneyeceğim." Dedi ve gitti.
Verdiği kıyafetleri denemeden kabinden çıkıp Shawn ve Luke'un yanına gittim.
"Sorarsa denedim ama beğenmediniz. Anlaştık mı?"
İkiside kafasını salladı.
Alice denediklerinin hepsini aldıktan sonra yorulduğunu belli ettiği için bir kafeye girip biraz dinlenme kararı almıştık.
"Hadi gidelim sıkıldım." Dedi Alice bu sefer.
"Beş dakika yerinde dursan nasıl olur?" Dedi Shawn ciddiyetle.
"Kötü olur. Kalkın hadi ya, Shawn senin için ölmüş bundan sonra sen bizimle değilsin."
"Teşekkür ederim, beklediğim cevap buydu." Dedi Shawn oturmaya devam ederken.
"Luke kalkalım mı?" Dedi Alice ona daha kibarca söylemişti.
"Nasıl istersen." Dedi Luke ayağa kalkarken.
"Siz biraz dolaşın arabada buluşuruz." Dedim Alice'e geçmesi için yol vermeye çalışırken.
İkiside beni onayladı ve uzaklaşmaya başladılar.
Aslında asıl istediğim Shawn'a Sasha ile arasındakilerin benim yüzümden bozulup bozulmadığını sormaktı.
"Shawn?"
"Rea?"
"Sasha ile aranız nasıl?"
"Sence nasıl?"
"Bilemiyorum."
"Öyle birini seviyorsun ki Rea, sürekli aramızı bozuyor."
"üzgünüm elimde olan bir şey değil." Dedim çayımı içerek.
"Taylor çok engelliyor bizi, ama sanırım başarabiliriz."
"Umarım yaparsınız." Dedim gülümserken.
"Ha bu arada, Luke ile Alice'in arasındakilere karışmıyorsun değil mi?" Diye devam ettim.
Bir kaç saniye susup bana baktı.
"Karışmayacağım çünkü ben size karıştıkça Taylor, Sasha'ya karışıyor."
"Luke doğru kişi, inan bana." Dedim.
"Doğru kişi, iyi biri de ama biliyorsun Alice ince biri, onu korumam gerekiyor. Üzülsün istemem, onu seviyorum."
"Tabii ki seviyorsun Shawn ama sadece karışma olur mu? Luke onu kırarsa o zaman bakarız. Zaten insan hata yaptıkça bir şeyler öğreniyor."
"Hmmmm, senin gibi." Dedi önündeki milkshake'ten bir yudum alıp.
"Kalkalım mı?" Dedim ayağa kalkıp.
"Arabaya gidelim." Dedi o da benimle kalkarken.
~Luke
"Alice konuşalım mı?" Dedim asansörün kapısı kapandığı anda.
Zor nefes alıyordum.
"Asansörde mi?" Dedi güzel gözleriyle.
"Evet tam olarak asansörde." Dedim durdurma düğmesine basarken.
"Luke ne yapıyorsun?" Dedi Alice korkup.
"Bak Alice lütfen sözümü kesme ama zaten bu sene lise bitiyor, bunu yapmalıyım."
"Ama Lu-"
"Sus Alice. Biliyorum senin için zor ama eğer olumsuz bir cevap verirsen bir daha karşına çıkmayacağım. Üniversite için ülke dışını tercih edeceğim. Ama eğer olumlu bir cevap verirsen seni asla bırakmayacağıma söz veriyorum. Şimdi Alice, sana senelerdir aşık olduğumu biliyorsun, bana ne hissetmem gerektiğini öğreten kişi sensin bunu da biliyorsun. Şimdi bana sadece bir kerelik bu şansı verir misin? Kalbini görmeme izin verir misin Alice?"
"Yani bu-"
"Hayır çıkma teklifi değil, ben sadece kalbini görmek istiyorum. Kalbini görmeme izin ver Alice, yalvarırım izin ver, ben nefes alamıyorum. Sensizlik bana yaşadığımı hissettirmiyor. Ne olur bir kere olsun bu iyiliği bana yap, bir süre deneyelim eğer yapamazsak giderim."
"Tamam Luke deneyebiliriz." Dedi Alice bana kollarını sararken.
Çok hüzünlendim :( luke üzdün be evlat neyse umarım beğeniyorsunuzdur hadi gittim ben skneme love you all cxxxxx