13.

169 7 36
                                    

4 nisan 2014
her gün olduğu gibi bugün de onu izlemiştim elimden gelen tek şey ona bakabilmekti. Tam olarak 3 ay 1 gün olmuştu onu ilk fark ettiğimde. Doğum gününden sonra ailesi eve döndü diye arkadaşlarını evden çıkarmak zorunda kalmıştı. Telaştan paniklemesini seviyordum. Onu çok seviyorum. Kalbimde oluşturduğu hisse aşıktım belkide. Hiçbir fikrim yok. Onunla tanışamayacak kadar aptaldım ve onu uzaktan izlemek, sanatını açıklayan birini dinlemek gibiydi. Ve o hiç bir zaman benim için kolay olmamıştı, olmayacaktı. O kolay olmaktan nefret ederdi. Saat sabahın 5'i ve yarın okulum var bu yüzden artık seni düşünmek yerine uyumaya çalışmalıyım. İyi geceler taylor, seni tüm kalbimle seviyorum..

İki sene önce, her gün mutlaka yazı yazdığım defterimi okuyordum. Ve yanlış bir şeyler yapıyordum. Ian ile çıkmak, sigara içmek, Taylor'a böyle davranmak. Hepsi benim için yanlıştı. Taylor, sadece 2 sene önce görüp aşık olduğum çocuktu ve bir anda ona bu kadar kötü davranmak yaptığım en büyük hataydı belki de kim bilir.

Artık etrafımda diye sevgilisi olamayacak anlamına gelmiyordu.

Kapımın açılmasıyla elimdeki defteri kapadım. Parfüm kokusu her zaman ki gibi odamı sarmaya başlamıştı.

"Gelebilir miyim?" Dedi. Kafamı sallayıp onu onayladım.

"Bir sorun mu var?" Dedim boşça durduğumuzu fark ettiğimde.

"Derse gitmek ister misin?" Dedi.

"Bunu hiç bir zaman sormayacaksın sanmıştım, telefonumu alayım gidelim." Dedim ve beni dinleyip odadan çıktı.

***********

"Gaza biraz daha hafif dokunsan daha iyi olur, Rea." Dedi aynayı kontrol ederken.

Taylor'la birlikteyken neyi ne kadar ayarlayacağımı hesaplayamıyordum.

Hiç bir şey ayarında değildi.

"Yapamıyorum." Dedim umutsuzca.

"Odaklanmıyorsun."

"Odaklanamıyorum." Dedim sesim biraz yüksek çıkmıştı.

"Çünkü odaklanmak istemiyorsun. İstersen yaparsın."

"Taylor, neden odaklanmak istemeyeyim?" Dedim mantıklı düşünerek.

"Bilmiyorum, belki aklında bir şeyler vardır."

"Ne gibi şeyler?"

"Erkek arkadaşın Ian gibi şeyler."

Ah yine başlıyorduk.

Biri bana eski Taylor ve Rea'yı verebilirmi?

Ağzımı açıp konuşacakken benden önce davrandı.

"Benimle dalga mı geçiyorsun, Rea? Çünkü seni anlamakta güçlük çekiyorum. Çok dengesiz davranıyorsun, lanet olsun." Dedi ve arabadan indi.

Kimsenin gitmediği bir tepenin üstünde olduğumuz için arabadan inerek rahatça arkasından gittim.

"Ben mi dengesiz davranıyorum?" Dedim sinirle. "Pardon taylor ama sevgilisi varken odama gelen sendin. Ayrıca hastanede elimi tutanda sendin. Ve maalesef ki beni öpende sendin."

teach meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin