17.

199 7 83
                                    

"Siz neden Luke ile Ashton'ı bırakmaya gitmediniz?" Dedi Liz çayını içerken.

Alice ile birlikte anlamsızca ona baktık.

"Nereye?" Dedim korkakça.

"Havalimanına." Dedi gülümseyerek.

Yine gitmişti ve yine aynı acıyı hissettiriyordu.

Bu olaydan nefret ediyordum.

Güvenimi kazanıp, beni yanlız bırakmasından nefret ediyordum.

Her zaman ki gibi gözlerimin dolmasını engelleyerek, gülmeye çalıştım.

Ian'a ayrılmamız hakkında bir kaç saçmalık yazıp, mesaj atmıştım.

Mesaj atarak ayrılmak, insanı rahatlatıyordu.

Kapı çaldı ve açmaya gittim. Taylor ders için gelmişti ama onu pas geçerek yanda arabadan inen Luke'a doğru ilerledim.

"Biliyordun ve söylemedin değil mi?!" Dedim bağırarak.

"Rea, bak söylememe izin vermedi. Onu biliyorsun, götün teki." Dedi üzgün bir suratla.

"Luke, ararsa veya mesaj atarsa ona söyle. Bir daha buraya gelirse kendi ellerimle onu öldüreceğim."

"Affedildim mi?" Dedi masumca.

"Her zaman ki gibi....... Evet."

**********************
-Evan'dan Devam.

Taylor'ı zorla bara getirmenin sevincini yaşarken, sarhoş olmayı düşünmüyordum.

Ama,

Şu anda,

Dünya,

Benim,

Etrafımda,

Dönüyordu.

Okuldan yüzü tanıdık gelen bir kaç çocuğun oturduğu masadaki bardaklardan birini ittirip, içindeki içkinin dökülmesini sağladım.

Ve bu çok komikti.

(2 saat sonra, bar çıkışı.)

"Sen çık ben, tuvalete gidip geleceğim." Dedi Taylor. İkimizde ayakta durmakta zorlanıyor gibiydik.

Barın kapısından kendimi dışarı atınca, gecenin sıcak ve nemli havası yüzüme vurdu.

Burası Sidney'di sonuçta. Sadece bazı günler buz gibi, diğer günler yapış, yapış, nemli olurdu.

"Hey Peters, buraya baksana!" Dedi bir çocuk.

Arkamı döndüğüm anda yumruğunu hissetmem bir oldu.

Ayakta bile duramadığım için yere sertçe düştüm.

Kaşımdan aşağıya doğru akan sıcaklıkla, elimi kaşıma götürdüm. Kanıyordu.

Ayağa kalkmaya çalışsamda başarısız olmuştum.

Taylor ne zaman tuvalete gitse birimize bir şey oluyordu.

Çocuğun attığı tekmeyle karnımı sıkıca tuttum.
Dudağımın üstüne yumruk, atıp orayıda patlatmıştı.

Karşılık vermeyi bırak, sinirden ve çaresizlikten gülmeye başlamıştım.

teach meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin