Luke ile ikimiz, ikili koltuklara atılmıştık.
Tahmin ettiğim gibi Alice ve Evan oturuyordu. Üçlü sırada ise Taylor, Sasha ve Shawn.
Dünyanın diğer bir ucuna gidene kadar Luke Hemmings ile oturmak.. Biraz tuhaf ama genellikle inekçe olacaktı. Tek konuşacağımız şey; sayılar, Alice ve Ashton olacaktı.
**********
Sayamayacağım saatler boyunca hiç kalkmadan oturmak, bacaklarımı ağrıtmıştı. Uçaktan inip otele varana kadar Luke ile uyumaya çalışmıştık ama Alice o kadar çok konuşuyordu ki.. İkizim olmasa onu öldürebilirdim.Otele vardığımızda Liz, ilk önce yemeğe gitmemiz gerektiğini ve bavulların odamıza bırakılacağını söylemişti. Gözlerimi soğuk havayla iyice açmayı başarabilmiştim.
"Otelin barı mutlaka vardır." Dedi Taylor yemeğinden yerken.
Ona bakmamayı, onunla konuşmamayı düşünüyordum. Çünkü onda yanlış bir şeyler vardı.
"Yemekten sonra odaya gitmek yerine bara gidelim." Dedi Evan.
Bu çocukların derdi neydi?
Odama gidip, uyumak için dakikaları sayacak haldeydim.
"Bana uyar." Dedi Alice her zaman ki enerjisiyle.
Keşke telefonumun şarjı Alice gibi olsaydı. Enerjisi hiç bitmeseydi.
Shawn bizimle oturmak yerine Liz ile soru çözerek yemeğini yiyeceğini belirtip gitmişti. Burada olsaydı zaten Alice böyle olmazdı.
Sasha, korumacı abisi tarafından ilk sınıfların olduğu masaydı.
Tabağımdaki son patateside ağzıma atıp masadan kalktım. Resepsiyona gidip odanın anahtarını aldım ve asansörle odamı bulmaya çalıştım.
624 numaralı kapıyı görünce içimde anlamsızca bir sevinç oluştu.
Her zaman otel odalarını severdim.
Temiz, güzel ve düzenli.
Kart ile kapyı açtığımda bavulumla karşılaştım. Onu es geçip direk duşa girdim. Duştan çıktığımda odadın kapısının tıklanmasını duyunca kapıya ilerledim. Ve açtım.
Taylor'ı görünce anlamamış gözler ile ona baktım. Ama gözlerim donuk bakıyordu, bundan eminim.
"Gelebilir miyim?" Dedi içeriye bakarken.
"Neden?" Dedim.
Tamam bu biraz kabaydı ama neden gelmek istiyordu?
"Odama girmek istiyorum."
"Odan?" Dedim gülümseyerek.
"Evet, duşumu kullandığın odam." Dedi ıslak saçlarıma bakarken.
"Taylor, karıştırmış olmalısın burası Alice ve benim odam hatta benim bavulum burada."
"Karıştırmadım, Rea. Sadece burası artık senin ve benim odam."
Anlayamıyordum.